Balomis, pelkėmis ir nedideliais ežerėliais pavirtę takai išradingus festivalininkus privertė nusimesti batus ar net prisipūtus pripučiamus žaislus murkdytis purvo voniose. Arčiau scenos spalvotais lietpalčiais pasipuošę muzikos mėgėjai sugūžėjo tik prieš ypač lauktų britų „Mumford & Sons“ šou. Šis kiek vėlavo, kaip ir visi paskutiniojo vakaro šou. Taip įvyko dėl to, kad organizatoriai po siautusios audros norėjo atlikti papildomus technikos patikrinimus.
„Mumford & Sons“ |
Britų folkroko grupė „Mumford & Sons“ nenuvylė dėl jų kojas kiaurai permerkusių ir plakatais apsiginklavusių gerbėjų. Kaip visuomet nuoširdūs, jausmingi ir verčiantis dainuoti kartu, muzikantai darsyk leido pasirodyti kokybiška muzika ir linguoti į taktą euforijoje.
Antrieji ryškūs vakaro atlikėjai – „The Mars Volta“. Iš JAV, keistuolių valstija vadinamo Teksaso, atvykusi progresyvaus roko grupė išties išsiskyrė festivalio kontekste netradicinėmis kompozicijomis. Tiesa, palyginus su kitomis svarbesnėmis pagrindinės scenos grupėmis šis kolektyvas surinko nedaug klausytojų – nežinia, ar dėl oro, ar dėl to, kad „The Mars Volta“ Lenkijoje mažai žinomi. Tiesa, kolektyvo gerbėjai po šou buvo euforijoje ir negalėjo atsigerėti unikaliu skambesiu, kontrastuojančiu su kitais šios dienos pagrindinės scenos atlikėjais.
Publikos simpatijų karalienės titulą paskutiniąją dieną nuskynė Pasaulio scenoje pasirodžiusi Janelle Monae. Iš JAV atvykusi 26-erių atlikėja stebino savo energija, puikiais šokių judesiais ir stipriu balsu. Specialiai jai viskas scenoje buvo juodai balta, o muzikantų ansamblis prilygo geriausiems aktoriams. Visi iki vieno – nuo tromboninko iki smuikininkų ir palaikymo dainininkų šėlo pasirodymo metu taip, tarsi dalyvautų geriausiame pasaulio vakarėlyje. Pati Janelle taip pat buvo nepakartojama. Sugrįžusi ant scenos po primygtinių publikos prašymų, ji sutupdė minią ir privertė kiekvieną dainuoti ir šokti. Atrodė, kad ji dievina tai ką daro ir myli kiekvieną žiūrovą. Prieš pat koncerto pabaigą ji net nusileido nuo scenos ir leidosi publikos nešama ant rankų.
Šeštadienio merginų klyksmai buvo skirti ne tik „Mumford & Sons“, bet ir kitiems pagrindinės scenos svečiams, britų indie pop muzikos stiliaus grupei „The XX“. Šiuo metu prie antrojo studijinio albumo „Coexist“ dirbantys muzikantai maloniai užliūliavo publiką melancholišku, kiek tamsoku skambesiu.
Organizatorių nuotr./SBTRKT |
Daugumos festivalininkų paskutiniuoju vakaro koncertu tapo SBTRKT (angliškai tariama „subtract“) pasirodymas Palapinės scenoje. Šįsyk dviese pasirodę SBTRKT išlaikė tradicinį projekto įkūrėjo Aarono Jerome‘o amplua ir stengėsi slėpti savo veidus. Anonimiškumą išlaikyti siekiantys atlikėjai buvo apšviesti iš nugaros ir net nebuvo filmuojami bei rodomi per didžiuosius ekranus, kaip kad kiti.
Elektroninės muzikos grupė šįsyk savo gerbėjus apdovanojo eklektišku elektroninės muzikos, gyvo vokalo bei perkusijos koncertu. Nors klausytojų nebuvo taip daug kaip ankstesnėmis dienomis – vos pusė palapinės, tačiau atėjusieji linksminosi iš širdies ir palaikė SBTRKT. Po keturių dienų fiestos išvargę festivalininkai vėliau neskubėdami traukė laukais palapinių miestelio ir išėjimo link. Festivalis baigtas, beliko susitvarkyti paskutinius daiktus ir atsiveikinti iki kitų metų.