2021 05 24

Pietų Korėjos atlikėjai BTS savaitgalį pagerino net kelis muzikinius rekordus

Pasaulinio garso žvaigždės iš Pietų Korėjos BTS pristatė antrąjį savo singlą anglų kalba „Butter“ ir pagerino savo pačių rekordą. Per pirmąją parą šį kūrinį „YouTube“ perklausė daugiau nei 113 mln. žmonių.
BTS
BTS / Vida Press nuotr.
Temos: 2 Muzika BTS

„Butter“ šį savaitgalį toje pačioje platformoje pagerino ir dar vieną visų laikų rekordą – dainos vaizdo klipą vienu metu žiūrėjo rekordinis kiekis žmonių – daugiau nei 3,9 mln.

Singlui „Butter“ skirtas vaizdo klipas – čia:

VIDEO: BTS (방탄소년단) 'Butter' Official MV

Lyg to būtų negana, premjeros savaitgalį populiarieji korėjiečiai savo naujausią hitą „Butter“ atliko ir prestižiniuose „Billboard“ muzikos apdovanojimuose. Tiesa, įspūdingas pasirodymas vyko nuotoliniu būdu ir buvo transliuojamas tiesiogiai iš Pietų Korėjos.

BTS pasirodymas „Billboard“ muzikos apdovanojimuose:

VIDEO: BTS (방탄소년단) 'Butter' @ Billboard Music Awards

Grupė buvo nominuota keturiose kategorijose ir visose laimėjo. Vieną jų – populiariausių atlikėjų socialiniuose tinkluose įvertinimas. Jį BTS pelno jau penkerius metus iš eilės. Nuoširdus ir aktyvus vaikinų bendravimas socialiniuose tinkluose padėjo jiems sukurti milijonų gerbėjų armiją – taip savo didžiulį fanų ratą vadina patys grupės nariai.

Tiesa, ne tik populiarumas tviteryje ar instagrame yra grupės raktas į sėkmę. Iki smulkmenų suplanuoti pasirodymai ir gana unikalus skambesys padėjo BTS tapti XXI amžiaus popmuzikos ikonomis.

BTS yra viena sėkmingiausių šio amžiaus grupių. 2020 m. žurnalas „Time“ juos paskelbė metų pramogų verslo žvaigždėmis. Tais pačiais metais grupė išleido pirmąjį savo singlą anglų kalba „Dynamite“ ir tapo pirmaisiais korėjiečiais, pelniusiais „Grammy“ nominaciją.

BTS atstovauja K-pop muzikos žanrą, kurio svarba auga visame pasaulyje. Šio žanro muzikos dėka vis daugiau žmonių susipažįsta pirmiausia su Pietų Korėjos populiariąja muzika, o paskui ir su pačia šalimi bei jos kultūra. K-pop jau po truputį užkariauja ir Lietuvos radijo stotis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis