2016 03 07

Po grupės lyderės ligos „Man-go“ pristato naują jautrią dainą

Neseniai savo gerbėjams pristačiusi kūrinį „Gal per ilgai“, merginų grupė „Man-go“ skuba pristatyti dar vieną naujausią savo dainą „Paviršius širdies“. Joje merginos jautriai pasakoja apie išsiskyrimo skausmą.
„Man-go“
„Man-go“ / Eglės Pinikienės nuotr.

Šią dainą merginos gerbėjams pristatyti planavo gerokai anksčiau, tačiau planus sugriovė grupės lyderės Rimos liga. Užklupęs gerklės skausmas, o vėliau ir gripas, visam mėnesiui privertė „Man-go“ narę sustoti ir skirti laiko sau bei savo sveikatai.

Tačiau daina pagaliau buvo įrašyta ir pasieks grupės klausytojus. Merginos tikina, jog kūrinys – tarsi atviras jų išsipasakojimas apie jausmus.

„Paviršius širdies“ – apie tai, kai žmogus tave palieka, o tau lieka nesibaigę jausmai, prieraišumas ir sentimentai. Tai tik dar vienas įrodymas, jog dingus meilei, žmogus, su kuriuo ją patyrei, tavo gyvenime išlieka, nori tu to ar ne. Jį primena laiškai, telefono žinutės bei kitos smulkmenos.

VIDEO: MAN-GO - Paviršius širdies (official 2016)

„Man-go“ savo gerbėjams pristato ne tik naują dainą, bet ir atnaujintą programą. Jau pirmadienį klausytojai radijo laidoje „Gyvas lietus“ išgirs keletą pamėgtų grupės dainų, atliekamų visiškai kitaip. Merginoms talkins muzikantas Vytautas Bikus, fortepijono garsais naujai ir neįprastai priversiantis suskambėti hitais tapusius grupės kūrinius. Tokius, kaip „Alyvos“ ar „Pamiršk mane“.

„Tai iš tiesų įdomus eksperimentas. Neįsivaizdavome, kad tokios energingos dainos gali puikiai suskambėti akompanuojant fortepijonui ir įgauti gražią lyrinę formą. Su V. Bikumi ne tik pasirodysime radijo laidoje, bet ir paruošėme tokio stiliaus dainų koncertinę mini programą. Tad tikimės, kad gerbėjams toks eksperimentas patiks“, – pasakojo grupės lyderė Rima.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis