Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2018 02 23

Premjera: išvyskite naują „Daddy Was A Milkman“ vaizdo klipą „Waterfall“

„Metų atlikėjo“ titulą šiemet „M.A.M.A.“ apdovanojimuose pelnęs „Daddy Was A Milkman“ pristato naują vaizdo klipą „Waterfall“. Šis kūrinys yra paimtas iš šią savaitę išleistos „Daddy Was A Milkman“ vinilo plokštelės „Inadequate“, kurią melomanai kol kas gali įsigyti tik Vilniaus knygų mugėje.
„Daddy Was A Milkman“
„Daddy Was A Milkman“ / Gabrieliaus Jauniškio nuotr.

„Niekada nesitikėjau, kad su muzika taip įsibėgėsime. Kažkada buvau į sąsiuvinį užsirašęs, ką naujo norėčiau nuveikti, ką dar gyvenime pabandyti. Tarp norų buvo ir dainų įrašai, bet tai labiau panašėjo į svajonę nei realų planą“, – sako „Daddy Was A Milkman“ pseudonimu prisistatantis Ignas Pociūnas.

„Jausmas toks, lyg šoktum į upę ir leistum srovei nešti tave. Aplanko supratimas, kad tai laikina ir kažkada šita upė gali baigtis kriokliu. Taip ir gimė daina „Waterfall“, – sako atlikėjas.

Penktadienį jie pristato vieną iš penkių „Daddy Was A Milkman“ koncertinių video, kuriuos režisavo Rimas Sakalauskas.

„Daddy Was A Milkman“ naująją vinilo plokštelę „Inadequate“ pristatys Vilniaus knygų mugėje, kur dalyvaus „Muzikos salėje“ vyksiančiuose renginiuose.

„Daddy Was A Milkman“ – „Waterfall“:

VIDEO: Daddy Was A Milkman - "Waterfall" (Live Visual)

Be to, „Daddy Was A Milkman“ šeštadienį lankysis bilietų platintojo „Bilietai.lt“ stende, kuriame gerbėjams dalins autografus, bus galima įsigyti vinilo plokštelę „Inadequate“ ir debiutinį albumą „Daydreaming“.

Atlikėjas taip pat primena, kad spalio 13 dieną laukia vienintelis šiemet solo koncertas didžiausioje šalyje „Žalgirio“ arenoje Kaune.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos