2021 05 05

Pushaz pristato naujausią kūrinį „Nagasaki“: išgirskite

Atlikėjo Pusho naujo kūrinio pavadinimas „Nagasakis“ simbolizuoja atgimimą, prisikėlimą iš pelenų, susikaupimą ir atsigręžimą į save. Pushaz teigia: „Pastaruoju metu aplinkui tiek negatyvo, jog norėjosi rašyti eiles kurios išlaisvina nuo aplinkinių spaudimo, bei visuomenės susipriešinimo.“
Andrius Glušakovas-Pushaz
Andrius Glušakovas-Pushaz / Benas Navanglauskas nuotr.

Turbūt nerasime žmogaus, kuris nežinotų skaudžios Hirošimos ir Nagasakio istorijos, kada amerikiečiai panaudojo atomines bombas, kurios nušlavė šiuos miestus. Bet iš kitos pusės matome, kaip šalis po karo atsistojo ant kojų ir tapo viena stipriausių ir pažangiausių ekonomikų pasaulyje. Mūsų susiskaldymas, priešpriešos, nesusiklausimas ir pagarbos trūkumas kito nuomonei arba vertybėms – šių dienų atominės bombos.

Naujausią kūrinį galite išgirsti čia:

VIDEO: Pushaz - Nagasaki

Dar šiemet pasirodys jau šeštasis Pusho albumas „Begėdis II” dvigubos vinilinės plokštelės pavidalu. Dviguboje vinilinėje plokštelėje skambės šešiolika dainų, iš kurių aštuonios naujos ir aštuonios jau skambėjusios 2019 metų albume.

„Šiuo metu, nuo darbų laisvu laiku visas dėmesys skirtas albumo užbaigimui, išleidimui ir repeticijoms. Taip pat su bendraminčiais iš Londono Kilo Tips ir KRP planuojame „mini turą“. Labai tikimės vasarą apsilankyti bent keliuose miestuose su tikra hiphopo ir repo muzika.

Visi nekantraujame užlipti ant scenos, pamatyti ir išgirsti klausytojus, kurie neabejotinai mūsų išsiilgę ne ką mažiau, nei mes jų. Meldžiamės Dievams, kad taip ir įvyktų,“ – sako Pushaz, besilankantis šiltuoju sezonu savo gimtinėje, Zarasuose, kur vandenlenčių parke atidarė BDMusic įrašų studiją.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis