2017 04 29

Realybės šou „Aš – Superhitas“ laimėtojas Silvestras koncertavo sostinės gėjų klube

Muzikinio realybės šou „Aš – Superhitas“ laimėtojas Silvestras surengė koncertą sostinės naktiniame klube „Soho“. Tai tarsi padėka visiems projekto dalyviams, draugams ir bičiuliams. Silvestro pasirodymą apšildė ir vakarėlio nuotaika rūpinosi klubo rezidentas DJ Perfuro.
Silvestro koncerto akimirka
Silvestro koncerto akimirka / Audriaus Dzimidavičiaus nuotr.

Prieš pat koncertą Silvestras nekantravo susipažinti ir pabendrauti su viso projekto metu jį palaikiusiais gerbėjais. Prieš koncertą vykusioje tiesioginėje „Facebook Live“ transliacijoje atlikėjas ne tik pakvietė kartu pasidžiaugti pergale ir susitikti populiariausiame sostinės LGBT klube, bet ir atsakė į daugelį gerbėjų klausimų.

Penktadienį „Soho“ klube vykusiame koncerte susirinkę Silvestro gerbėjai turėjo galimybę gyvai išvysti ir išgirsti, ko projekto laimėtojas išmoko daugiau nei du mėnesius dirbdamas su muzikos profesionalais ir kiekvieną savaitgalį ant scenos dainuodamas gyvai tiesioginio eterio metu.

 Audriaus Dzimidavičiaus nuotr./Silvestro koncerto akimirka
Audriaus Dzimidavičiaus nuotr./Silvestro koncerto akimirka

Silvestras atliko tas dainas, kurias „užsiaugino“ ir kurių mokėsi projekto metu ir žinoma, išbandė ant scenos televezijos projekto metu. Niekam ne paslaptis, kad Silvestro muzikinis idealas – Troye Sivan, o jo daina „Youth“ tapo ne tik atlikėjo pergalės, bet ir koncerto finaline daina.

Kalbėdamas apie ateities planus, Silvestras užsiminė, jog vasarą planuoja praleisti Lietuvoje – pristatyti naujas dainas ir vaizdo klipus, daugiau kurti ir kuo daugiau koncertuoti. O svarbiausia – savo muzika atsidėkoti visiems žmonėms, kurie projekte jį atrado ir pamilo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis