„Shower“ pristato naują vaizdo klipą: dramatiškos istorijos centre – žinomas aktorius

Grupė „Shower“ trečiadienio vakarą „Lukiškių kalėjime 2.0“ surengė dainos „Slice“ vaizdo klipo išankstinę peržiūrą draugams. Šiandien – jų dramatiško, įtraukiančio ir vasarai tobulai netinkančio vaizdo klipo didžioji premjera.
„Shower“
„Shower“ / Kipro Šreimikio nuotr.

Singlas „Slice“ gyvenimą pradėjo prieš 4 mėnesius. „Klipas taip pat buvo nufilmuotas ir sumontuotas prieš porą mėnesių. Bet laukėme tinkamo emocinio laiko – rudens. Kol kas viskas gera, smagu, dar liko paskutinės vasaros akimirkos, bet tuoj prasidės melancholijos laikotarpis, norėsis prisiminimų apie tą gėrį šilumos“, – kalba režisierius Šarūnas Rudys.

Tai – jau ne pirmas jo ir grupės darbas, Šarūnas taip pat režisavo jų „eurovizinio“ hito „Impossible“ vaizdo klipą, yra pelnęs besąlygišką pasitikėjimą. „Bet kai turi 100 procentų grupės pasitikėjimo, turi jausti ir tiek pat atsakomybės“, – sako jis.

Tai – jau trečiasis „Shower“ klipas, kuriame ir vėl nėra pačių „Shower“: jie pasirodo vos kelioms sekundėms, lyg žaistų su žiūrovais slėpynes. „Mes esame žiauriai geri aktoriai – tiesiog susiliejome su aplinka“, – juokiasi grupės būgnininkas Jonas Filmanavičius. „O jei rimtai, mes esame muzikantai, aktorinis darbas – ne mūsų sritis. Kam bandyti aktorių pozicijas užpildyti mumis? Jei siekiame kokybės, rinkimės tai, kas išties yra kokybiška“, – svarsto „Shower“ vokalistas Simonas Krukonis.

VIDEO: SHOWER | SLICE | Official Video |

Tuo tikslu buvo pakviestas profesionalus aktorius, dramaturgas, Auksinio scenos kryžiaus laureatas, Panevėžio Juozo Miltinio teatro meno vadovas Aleksandras Špilevojus. Jo personažas – šeimos vyras, viską aukojantis dėl darbo, kuriam yra iki pamišimo atsidavęs.

Tačiau tai – ne apie biurą dangoraižyje, ne apie verslus ir milijonus. Šis herojus šeimai ant virtuvinio stalo palieka 70 sunkiai uždirbtų eurų. Dėl jų paryčiais išeina, nakčia grįžta. Kažin, ar miegantis vaikas pajunta tėvo delną ant savo plaukų. Vyro laukti pavargo ir moteris, kurios vestuvinis žiedas mėnesienoje sublizga lyg priekaištas.

Vieną dieną viso to neliks. Širdyje išdegins skylę suvirintojo paleistos žiežirbos, taps taip pat nyku, kaip tuščioje drabužinėje ir kasdien tik dar labiau skaudės, glostant ant sienos sukabintas mylimiausiųjų nuotraukas.

Kipro Šreimikio nuotr./„Shower“
Kipro Šreimikio nuotr./„Shower“

Tokį vizualų pasakojimą „Shower“ dainai „Slice“ sukūrė Š.Rudys, o peržiūros metu grupės bosistas Vainius Indriūnas atskleidė, kad režisierius – tiesiog fatališkas jų bendražygis: juk tai jis pasiūlė sudalyvauti „Eurovizijoje“, po kurios apie grupę jau žinojo visa Lietuva.

Šįkart režisierius pasiūlė klipo idėją, kuri pačiam kilo, galvojant apie emigrantus, iškeliavusius svetur, ten prastai gyvenančius ir velniškai daug dirbančius, idant artimiesiems galėtų nusiųsti pinigų. Nieko linksmo. Tačiau patį filmavimą komanda prisimena su plačia šypsena. Smagių epizodų galima pamatyti ir darbo užkulisius atskleidžiančiame filmuke.

VIDEO: SHOWER | SLICE Behind The Scenes footage

O ar klipo mintis sutampa su kūriniu? „Ne, – bemaž choru atsako ir įsikvatoja „Shower“. – Bet kūrinyje esantį pyktį, sąmyšį puikiai parodo Aleksandras.“

„Kai pradėjau dirbti su jais, kėliau tokius pačius klausimus, nes man buvo svarbu, ką turėsiu vaidinti, kokia yra istorija. Bet kad ir ko jų klaustum, niekada konkretaus atsakymo negausi. Tu gauni į savo klausimą dar penkis naujus klausimus, – šypsosi A.Špilevojus. – Iš pradžių tai šiek tiek glumina, o galiausiai suteikia malonumą, nes verčia ieškoti atsakymų savyje ir tose užuominose, kurios glūdi muzikiniuose tembruose, pačioje kompozicijoje. Kartais to gali ieškoti ir tekstuose, bet ne tik juose, todėl, kad tai yra visuma. Tai yra žiauriai įdomus rebusas, ir tai yra vertybė, kabliukas, kuris stipriai kabina, klausantis „Shower“ muzikos.“

„Shower“ muzika gyvai skambės jų artimiausiuose koncertuose Vilniuje: rugpjūčio 31 d., 19 val. – „Sostinės dienose“ V.Kudirkos aikštėje, rugsėjo 5 d. 23 val. – „Loftas Fest“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis