Silvester Belt pristato stilingą vaizdo klipą „Tyliai Tyliai“: jame – ypatingas simbolis

Šiemet Lietuvai Eurovizijos dainų konkurse atstovavęs Silvester Belt pristato naujausios savo kūrinio „Tyliai Tyliai“ vaizdo klipą.
Silvester Belt kūrinio „Tyliai Tyliai“ vaizdo klipo filmavimas
Silvester Belt kūrinio „Tyliai Tyliai“ vaizdo klipo filmavimas / Armidos Čepukaitės nuotr.

Atlikėjas pasakoja, kad daina yra apie tėvų ir vaikų santykius, o jos centre – vaiko akimis išgyvenami tėvų pykčiai: „Kūrinys yra parašytas iš vaiko perspektyvos, kuomet atsėlinus vakarui, namuose prabunda baubai“.

Muzikinio klipo režisierė Ieva Šakalytė sako, kad dažnai bandome ignoruoti aplink supančią negatyvią aplinką ir tokią emociją kaip pyktį, o jis vis tiek lieka mūsų prisiminimuose. Šią emociją, įvairiausiomis formomis ir patys to nesuvokdami galime perduoti kitiems. Būtent tai bandoma parodyti Silvester Belt „Tyliai Tyliai“ vaizdo klipe.

Režisierė taip pat pristato ir vieną pagrindinių šio muzikinio klipo simbolių – žalią kaukę: „Iš pirmo žvilgsnio vaikiškos kaukės yra vidinis skaudulys, kuris išsiveržia, tačiau anksčiau ar vėliau jį tenka savyje priimti.“

„Nepaisant temos rimtumo, kūrinio skambesys nėra liūdnas, priešingai – gan aktyvus.“ – sako atlikėjas. „Tyliai Tyliai“ taip pat kaip ir Eurovizijoje nuskambėjęs kūrinys „Luktelk“ pasižymi įtaigiais šokio elementais. Unikalų singlo skambesį papildo ir specialiai šiam muzikiniam klipui sukurta choreografija. Vaizdo siužete pasirodantys veikėjai „užsikrėčia“ šokiu nuo pagrindinio veikėjo.

Nors Silvester Belt dar nedrąsiai dalinasi ateities planais, tačiau prasitaria, jog šiuo metu su komanda dirba prie dar daugiau muzikinių naujienų, kurios klausytojus pasieks jau visai netrukus.

Silvester Belt kūrinio „Tyliai Tyliai“ vaizdo klipas:

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis