2013 03 27

Skandalingieji ŽAS su emigracija siūlo kovoti dainomis

Per Velykas, kovo 31-ąją Klaipėdos „PORT night club by BarBar'a“ naktiniame klube grupės ŽAS nariai pristatys naują, įspūdingą šou – gyvo garso programą.
Grupė ŽAS
Grupė ŽAS / Organizatorių nuotr.

Anot grupės ŽAS narių – dabartinė ekonominė Lietuvos situacija įkvepia rašyti tautiškumą skatinančias dainas. Tai atsispindi jų naujoje klubinėje programoje.

„Jei dainose imtume tiesiogiai aptarinėti didėjančią emigraciją ar kitas šalies realijas nenuveiktume nieko gero. Geriau muzika pasakoti apie tai, kaip gerai galėtų būti tėvynėje. O gal ims vizijos ir išsipildys?!“ – sakė į grupę ŽAS sausio mėnesio viduryje grįžęs Linas Karalius-Ezopas.

Daugiau nei penkerius metus Lietuvos naktiniuose klubuose nekoncertavęs buvęs Seimo narys pasakojo pastebėjęs, jog jaunimo pramogų vietose yra mažiau nei anksčiau. Tai, anot L.Karaliaus, susiję ne tik su didele emigracija, bet ir su gausesniu naktinių klubų skaičiumi kiekviename mieste.

„Na, bet pasiklausyti mūsų ateina su ŽAS dainomis augusieji. Jie ne tik linksminasi, bet ir dainuoja kartu su mumis“, – pasakojo L.Karalius.

Jis patikino, kad naujoji programa, kurta padedant talentingam elektroninės muzikos žinovui Art G, yra itin – patraukli: mokantieji dainų žodžius juos galės kartoti, o trokštantieji šiuolaikiško skambesio taip pat bus nustebinti.

Be L.Karaliaus maždaug septynerius metus koncertavę ŽAS nariai gyvai atlikdavo tik roko stiliaus grupės programą. Tuo tarpu dabartinė Klaipėdoje, „PORT night club by BarBar'a“, skambėsianti šou dalis taps vienu iš gyvo garso koncertų.

„Teko ne vieną naktelę „pasitreniruoti“ įrašų studijoje ar repeticijų salėje. Nusipirkome ir naujų, anksčiau ŽAS nenaudotų instrumentų, tapsiančių neatsiejama atgimusios grupės dalimi“, – tvirtino L.Karalius. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis