2019 09 17

Sugrįžimas: grupė „Keymono” pristato naują kūrinį ir vaizdo klipą

Pastaruoju metu scenoje retai sutinkama grupė „Keymono“ sugrįžta su nauja kūrybine jėga ir pristato vasariška nostalgija pulsuojantį kūrinį bei vaizdo klipą „Summer Sun“.
„Keymono“
„Keymono“ / Asmeninio albumo nuotr.

„Per visą šį laiką grupės narius aplankė šeimos pagausėjimai, taip pat, visi turėjome daug kitų kūrybinių projektų, kuriems reikėjo skirti laiko, tačiau mums svarbu būti kartu, esame kaip šeima, taigi, šiek tiek pailsėjome vieni nuo kitų, o dabar vėl vieni kitų pasiilgom, norim susitikti, kurti ir būti kartu“ – mintimis dalinasi grupės vokalistė ir dainų autorė Daiva Starinskaitė.

Asmeninio albumo nuotr./„Keymono“
Asmeninio albumo nuotr./„Keymono“

Naujasis vaizdo klipas „Summer Sun“ pasakoja kūrinio autorių vasaros istorijas ir atspindi grupės vasaros veiklą. Visi grupės „Keymono“ nariai daug laiko praleido gamtoje, mėgaudamiesi lietuviška vasara, tad nenuostabu, jog naujausias grupės kūrinys „Summer Sun“ taip pat gimė vasaros viduryje, grupės kūrybinėje stovykloje Druskininkuose. „Tuo metu vasara buvo pačiame įkarštyje, todėl natūraliai norėjosi aprašyti patiriamą emociją, kad ji tęstųsi kuo ilgiau“- teigia grupės nariai. Kartu su naujuoju kūriniu pasirodęs „namų video“ stiliaus vaizdo klipas - tarsi vasariškas suvenyras, talpinantis gražiausius šios ir praėjusių vasarų prisiminimus.

KEYMONO – Summer Sun:

VIDEO: KEYMONO - Summer Sun

Artimiausiu metu grupė „Keymono“ ketina ir toliau dalintis nauja kūryba. „Tikimės išleisti kuo daugiau naujų dainų, ir nesustoti kurti kas benutiktų, nes kuryba labiausiai įprasmina gyvenimą” – pasakoja grupės narys Alvydas Mačiulskas. Apie artimiausius gyvus pasirodymus ir dainų premjeras grupė ketina paskelbti socialiniuose tinkluose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis