Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2016 09 21

Sunkiasvoris grupės „Hard Ton“ lyderis Maxas: „Jei sulieknėčiau, būtų katastrofa“

Disco muzikos deive tituluojamas Maxas – italų dueto „Hard Ton“ lyderis, kuris jau rugsėjo 23 d. pasirodys Vilniaus gėjų klube „Soho“, naujojo sezono atidaryme.
„Hard Ton“
„Hard Ton“ / „Soho“ nuotr.

Ryškiu makiažu, labiau apnuoginančiais, nei pridengiančiais kostiumais, dideliu viršsvoriu ir dar didesne charizma garsėjantis duetas žada šį tą naujo ir ypatingai karšto. Nekantriausiems – trumpas „Hard Ton“ prisistatymas ir riebūs linkėjimai iš Italijos.

Kaip nuo „Hard Ton“ atsiradimo dienos keitėsi jūsų idėjos, požiūris ir elgesys?

Mauro ir Max: Visada stengiamės judėti į priekį ir nesikartoti. Manau, tai natūralu, kai dirbi su savo kūrybiškumu, muzika, menu ar bet kuo kitu.

Kai kalbama apie „Hard Ton“, esame įpratę ant scenos matyti du atlikėjus, bet sunku įsivaizduoti, kad viską darote tik judu. Kas slepiasi užkulisiuose?

Mauro ir Max: Žinoma, turime draugų, kurie mums padeda, bet už „Hard Ton“ vardo stovime tik mudu. Beprotiška, tiesa?

Sveikiname su vienu paskutiniųjų jūsų kūrinių „Triple XL“, kurį išleido italų įrašų kompanija „Bordello A Parigi“. Papasakokite daugiau apie vykusį kūrybinį procesą.

Mauro ir Max: Šį kūrinį išleidom bendradarbiaudami su legendiniu olandų prodiuseriu Junkie XL. Jo skambesys primena 80-ųjų electro funk stilių, kuris itin patiko, nes tai kiek neįprasta mūsų kūrybai. Įdomu, kiek lietuvaičių jau matė mūsų video klipą su Karlu Lagerfeldu?

Atrodo, kad jūsų kuriama muzika visada žengia koja kojon su vizualizacija. Kaip gimsta idėjos?

Mauro ir Max: Mums tai lyg ir natūralu. Kai jau turime kūrinį, iškart įsivaizduojame šį tą daugiau, nei tiesiog dainą. Mes kūrinius matome kaip istorijas, kurias bandome papasakoti visais įmanomais būdais.

Vargu ar kas drįstų varžytis su tavo viduje slypinčia diva, Maxai. Ką išgyveni siausdamas scenoje ir ar tiesa, kad nulipęs nuo jos esi labai drovus?

Max: „Hard Ton“ yra persona. Tai būdas išreikšti tai, ko dažnai negaliu atskleisti savo įprastoje kasdienybėje.

Ar bandei kada įsivaizduoti, kas nutiktų su „Hard Ton“, jei sulieknėtum?
Max: Būtų katastrofa! Tai tobulas pasiteisinimas, kodėl niekada nesilaikau ir nesilaikysiu dietų.

„Soho“ nuotr./„Hard Ton“
„Soho“ nuotr./„Hard Ton“

Jūsų kūryba glaudžiai susijusi su menu ir mada. Ar turite ikonų, kurios įkvepia judėti pirmyn?

Max: Oh, jų tiek daug! Pirmasis mūsų būsimo albumo singlas vadinasi „Queer Nation“, kuris taps duokle visoms, na, kai kurioms, mūsų ikonoms, nuo Vivienne Westwood iki Helmut Newton, nuo Leight Bowery iki Roxy Music. Spalio 1-ąją filmuosime video klipą, kuriame įkūnysiu juos visus. Patikėkit manim, tai bus labai neįprasta.

Kaip „Hard Ton“, be itin pamėgto valgymo ir miegojimo, ilsisi po pasirodymų?

Mauro ir Max: Po pasirodymų mėgaujamės vakarėliu.

Koks yra naktinis italų gyvenimas?

Max: Negaliu išskirti kažko labai ypatingo, gal tik tai, kad Italija, lyginant su Vokietija ir Olandija, yra mažiau atvira tam tikrais klausimais. Tiesą sakant, sunku pasakyti, nes kitose šalyse grojame daug daugiau, nei Italijoje.

VIDEO: Hard Ton - Triple XL (Hard Ton Reshape)

Ar Italijoje aktyvus naktinis gėjų gyvenimas?

Max: Taip, žinoma, visi didžiausi pasaulio miestai tikrai turi ką pasiūlyti, jei suprantate, ką turiu omenyje.

Kaip jaučiatės prieš pasirodymą gėjų klube „Soho“?

Mauro ir Max: Mums smalsu, tad labai nekantraujame ir jau dabar džiaugiamės artėjančiu pasirodymu. Ir žinote ką? Esame pasiruošę naujoms pažintims.

Ką norėtum pasakyti tiems, kurie atvyks į tavo šou pirmą kartą?

Max: Jei kada laužei galvą, kaip atrodo tikra diva – mums laikas susitikti. Jei diva jautiesi ir tu, ateik į klubą ir lipk ant scenos kartu. Pavarykim!

VIDEO: HARD TON - WORK THAT BODY - video edit

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?