Supermodelis Heidi Klum ir Tiesto pristato bendrą dainą: prognozuojama didelė sėkmė

Turbūt vargu ar rastume žmogų, kuris nežino Heidi Klum. Ji daugelį metų formuoja mados, grožio bei technologijų pasaulį, būdama supermodeliu, verslininke, dizainere ar net tokių sėkmingų šou kaip „Germany's Next Top Model“, „Project Runway“, „America's Got Talent“ vedėja ir prodiusere.
Heidi Klum ir Tiesto
Heidi Klum ir Tiesto / Warner Music nuotr.

Pristatydama naujausią savo avantiūrą – singlą „Sunglasses At Night“, Heidi įrodo, kad moka ne tik puikiai šokti, bet ir nuostabiai dainuoti.

„Galvojau apie tą akimirką, kai vidury nakties vis dar esame vakarėlyje su nubėgusiu makiažu, labai suprakaitavę ir vienintelis dalykas, kurio trokštame yra akiniai nuo saulės. Kurti dainą su vienu žymiausių pasaulio didžėjų kaip Tiësto yra didžiulė garbė“, – dainos atsiradimo istoriją prisimena Heidi Klum.

Heidi Klum – Sunglasses At Night (Official Visualizer)

VIDEO: Heidi Klum – Sunglasses At Night (Official Visualizer)

„Sunglasses At Night“ bus pagrindinė naujojo „Germany's Next Top Model“ sezono daina, kuris pasirodys jau vasario 15-tą dieną. Dainą prodiusavo „Grammy“ apdovanojimų laureatas Tiësto, kuris 1983-ųjų metų Korio Harto naujosios bangos dainai suteikė šokių stiliaus skambesį – ji puikiai tinka kaip foninė muzika jauniesiems modeliams ant podiumo ir visiems, kurie nori šokti, ypač su akiniais nuo saulės naktį.

„Heidi yra puiki draugė, todėl natūralu, kad buvo labai smagu kartu dirbti! Kai ji pasidalijo savo idėja perkurti originalų 80-ųjų hitą, aš labai norėjau jai padėti! Man labai patinka galutinė kūrinio versija“, – apie darbą su supermodeliu pasakoja Tiësto.

Rankin nuotr. /Heidi Klum
Rankin nuotr. /Heidi Klum

Dainos sėkme jau dabar yra neabejojama. Bendrą dueto kūrybinį darbą įvertino ir originaliosios dainos autorius Koris Hartas, kuris akcentavo Heidi unikalumą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis