2008 09 18

„Sweetsalt“ pristatys pirmajį vaizdo klipą

Penktadienį Vilniaus klube „Muskatas“ vyks vienos perspektyviausių jaunų roko grupių „Sweetsalt“ video klipo „Running in Circles“ pristatymas bei gyvo garso koncertas. „Running in Circles“ – pirmasis vaikinų vaizdo klipas, kuris praėjusį mėnesį pasirodė internete, o dabar rodomas ir MTV eteryje.
Grupė „Sweetsalt“
Grupė „Sweetsalt“ / „BonusFX“ nuotr.

„Running in circles“ režisavo Vilniaus Muzikos akademijos režisūros studentė Dovilė Šarutytė. Jame atsispindi laisvas bei netipiškas požiūris į gyvenimą. „Sweetsalt“ nariai pasakoja, kad iš pirmo žvilgsnio tik gatvės gyvenimą fiksuojantis klipas pareikalavo daug darbo, kai kuriems vaizdams nufilmuoti buvo montuojamos specialios dekoracijos.

Vaizdo klipo gale mirgantis užrašas „Montana“ bei šio žodžio reikšmė grupei interneto erdvėje sukėlė nemenkas diskusijas. Apie tai paklaustas grupės lyderis Vytautas išliko mįslingas: „Tai – žodis tiksliai apibūdinantis mūsų kūrybą, tačiau tikslesnės reikšmės atskleisti nenorėčiau. Galiu pasakyti tik tiek, kad jis susijęs su po metų pasirodysiančiu grupės debiutiniu albumu, kuris, kaip planuojama, bus įrašytas dviem kalbom: lietuvių – Lietuvos rinkai ir anglų – gerbėjams užsienyje.“

Grupė „Sweetsalt“ susikūrė Vilniuje 2007-aisiais, tačiau jauni muzikantai skaičiuoja net kelis didelius laimėjimus. Vienas jų – nugalėtojų laurai „Coca Cola Soundwave“ konkurse ir laimėtas koncertas festivalyje „Coke Live Music Festival“ Krokuvoje. „Tai buvo pirmas koncertas, kuriame grojome kartu su tokiomis grupėmis ir atlikėjais kaip „Kaiser Chiefs“, „Missy Elliot“, „Timbaland“ ir „Prodigy“. Mieliausia buvo tai, kad organizatoriai su mumis elgėsi lygiai taip pat, kaip su didžiosiomis žvaigždėmis – gavome tokius pat apartamentus ir tokį patį nuoširdų rūpestį, – įspūdžiais apie koncertą Lenkijoje dalinosi „Sweetsalt“ lyderis Rokas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis