Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2013 09 04

Vasarą sugrąžinantis „Biplan“ vaizdo klipas „O mes prie jūros“ išpopuliarėjo internete

Praėjusį sekmadienį, rugsėjo pirmosios popietę, pristatytas visiškai naujas „Biplan“ vaizdo klipas „O mes prie jūros“ – vienas žiūrimiausių internete. Populiariausio „Biplan“ vaizdo klipo titulą iš dainos „Labas rytas“ šiemet paveržė „Amore“, tačiau susidomėjimas naujuoju grupės kūriniu „O mes prie jūros“ pirmosiomis dienomis yra beveik fenomenalus.
Maksas Melmanas
Maksas Melmanas / Filipo Butkino nuotr.

Vos prieš kelias dienas pristatytas vaizdo klipas šios vasaros „biplanų“ hitui „O mes prie jūros“ suteikė naujus sparnus ir jau dabar „YouTube“ svetainėje sulaukė per šimto tūkstančių žiūrovų dėmesio. Sekmadienį kviesdami įvertinti jų naująjį darbą „biplanai“ savo „Facebook“ paskyroje rašė: „Ir nors jau atėjo rugsėjis, bet juk vasara tęsiasi, kol mes patys širdyje ją išlaikom“.

„Tai – geriausia patirtis, kurią gavome šią vasarą“, – teigia vaizdo klipo režisierius Saulius Baradinskas iš „Vilnius Temperature“. Pasak režisieriaus, šis vaizdo klipas kūrybinei grupei simbolizuoja šios vasaros geriausią nuotykį.

Birželio pabaigoje pasirodžiusi daina „O mes prie jūros“ šią vasarą dominavo Lietuvos populiariausių dainų sąrašuose – pasiekė Nr. 1 radijo stočių „Lietus“, „Pulsas“, FM99 ir interneto portalo music.lt topuose, taip pat Nr. 2 „Lalunos“, Nr. 3 „Radiocentro“ ir Nr. 7 „M-1“ radijo topuose.

Kol kas populiariausias „Biplan“ vaizdo klipas „Amore“ (režisierė Vaiginta Perkauskaitė) per šešis šių metų mėnesius „YouTube“ svetainėje surinko arti 700 000 peržiūrų. Šį rudenį „biplanai“ numato dar nufilmuoti  vaizdo klipus rusiškai ir ukrainietiškai dainos „Amore“ versijoms.

VIDEO: „Biplan“ – „O mes prie jūros“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos