„X faktoriaus“ laimėtojas Antoine'as Wendas perdainavo legendinę Edith Piaf dainą: įkvėpė Celine Dion

Antoine'as Wendas pristato savo naujausią muzikinę staigmeną – legendinės atlikėjos Édith Piaf dainos „Hymne à l'amour“ interpretaciją. „Šis koveris yra įkvėptas Céline Dion pasirodymo Paryžiaus 2024 m. olimpinių žaidynių atidarymo ceremonijoje. Norėjau šiam klasikiniam kūriniui suteikti šiuolaikinę nuotaiką, tačiau išlaikyti originalią jo dvasią“, – teigia prancūzų atlikėjas A.Wendas.
Antoine'as Wendas
Antoine'as Wendas / Asmeninio archyvo nuotr.

Atlikėjas Antoine'as Wendas, 2021 m. Lietuvoje laimėjęs muzikinį projektą „X Faktorius“ jau pavergė daugelio lietuvių širdis su savo jaudinančiu kūriniu „S.O.S. d’un terrien en détresse“.

Asmeninio archyvo nuotr./Antoine'as Wendas
Asmeninio archyvo nuotr./Antoine'as Wendas

„Naujausia mano muzikinė staigmena ir toliau tyrinėja gilias ir asmenines temas. „Hymne à l'amour“ yra neatsiejama mano kito kūrinio „Jeune homme“ – pirmosios mano meilės istorijos pasakojimo, dalis”, – atskleidžia Antoine'as Wendas.

Asmeninio archyvo nuotr./Antoine'as Wendas
Asmeninio archyvo nuotr./Antoine'as Wendas

Ši premjera žymi svarbų Antoine'o karjeros etapą, įvykstantį keliomis savaitėmis prieš jo debiutinio EP albumo pasirodymą. „Hymne à l'amour“ lydės ir muzikinis klipas „YouTube“ platformoje, kuriame susijungia drama ir poezija. Antoine'as suteikia ne tik Prancūzijoje, bet ir Lietuvoje esantiems gerbėjams galimybę atrasti naują savo talento pusę, pristatydamas nuoširdžią ir jaudinančią šio laikui nepavaldaus kūrinio versiją.

Jau šiandien galite patirti naujausią legenda tapusio kūrinio „Hymne à l'amour“ interpretaciją. Koverį „Hymne à l'amour“ jau galima išgirsti visose muzikos pasiklausymo platformosej, o vaizdo klipą bus galima išvysti „YouTube“ platformoje:

VIDEO: Antoine Wend - Hymne à l'amour

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis