„X faktoriuje“ išgarsėjęs Dovi Mi pristato naują dainą: „Po skyrybų turi iš naujo išmokti gyventi“

Talentingas muzikos kūrėjas ir atlikėjas Dovi Mi sugrįžta su nauju emocingu singlu „Nebus geriau“. Šis kūrinys, parašytas prieš metus, pagaliau išvydo dienos šviesą ir atneša savitą kontrastą tarp nuotaikingų melodijų ir gilių, liūdnų žodžių, kalbančių apie skausmingus gyvenimo pokyčius.
Dovi Mi
Dovi Mi

„Šią dainą parašiau prieš metus. Ir visai ilgai laikiau ją paslėpęs. Tuo metu nevaržiau savęs ir leidau sau rašyti viską, ką pajaučiu ar ateina į galvą. Pradėjau mintyse girdėti frazę „nebus geriau“ ir aplink ją pradėjau dėlioti žodžius bei akordus.

Gavosi labai keistas kontrastas – akordai ir melodija skamba visai nuotaikingai ir lengvai, o žodžiai neša labai sunkią mintį. Nors, kai viskas susilieja, atsiranda tokia nostalgiška, liūdna, bet ne pesimistiška nuotaika. Atrodo, kad vis tiek atsiras šviesa“, – dalijasi Dovi Mi.

„Nebus geriau“ – tai daina apie skyrybas, apie kitokią vasarą ir apie tai, kaip po skyrybų sugriūna ateities planai bei pradeda keistis pasaulis.
Kūrinys atspindi visą jausmų spektrą – nuo liūdesio ir praradimo iki viltingos šviesos, kuri atsiranda net ir sunkiausiais momentais.

Viktorijos Račkauskaitės nuotr./Dovi Mi
Viktorijos Račkauskaitės nuotr./Dovi Mi

„Po skyrybų turi iš naujo išmokti gyventi ir atrasti prasmę savyje“, – sako atlikėjas.
Dainos kūrėjas tiki, kad šis kūrinys suteiks jėgų žmonėms, kurie išgyvena sunkų laikotarpį ar pokyčius. Muzika, kurioje susijungia melancholija ir optimizmas, kviečia klausytojus atrasti prasmę savyje ir judėti pirmyn nepaisant sunkumų.

VIDEO: Dovi Mi - Nebus Geriau

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis