2016 01 21

„X faktoriuje“ įsimylėję Monika Pundziūtė ir Paulius Jonikas pristato dainos „Daydreaming“ koverį

Naują pramogų pasaulio porą – „X Faktoriaus“ dalyvę Moniką Pundziūtę ir šou jau palikusį Paulių Joniką – Žmonės.lt pristatė trečiadienį. O šiandien abu atlikėjai pristato bendrą darbą. Dainos „Daydreaming“ koveriui, kurį atlieka Monika, Paulius nufilmavo klipą.

Tiesa, vaizdo klipu pats Paulius šio darbo nevadina.

„Tai buvo tiesiog smagus pasižaidimas, greitas koveriukas“, – Žmonės.lt sakė jis.

Šią idėją jiedu įgyvendino maždaug prieš savaitę. Radę netoli Pauliaus studijos esančią salę, Monika ir Paulius nusprendė ją išnaudoti filmavimui.

„Norėjau parodyti žaismingąją Monikos pusę“, – pasakojo Paulius.

Pasak jo, su Monika abu liko patenkinti rezultatu. „Monikai tai buvo pirmas filmavimas, ji nieko panašaus anksčiau nebuvo dariusi“, – sakė buvęs „X faktoriaus“ dalyvis.

VIDEO: „X Faktoriaus“ dalyvė Monika Pundziūtė atliko „Paramore“ „Daydreaming“ koverį

Pora tikino turinti ne vieną idėją tolimesniems planams, todėl tikėtina, kad greitu metu jie kartu sukurs ir vaizdo klipą.

Paulius šioje srityje ne naujokas: jis profesionaliai kuria vaizdo klipus, todėl šis bandymas jam nebuvo naujiena. Artimiausiu metu jis ketina idėją pritaikyti ir kitiems „X Faktoriaus“ dalyviams, jo planuose ne vienas klipas.

„Noriu dirbti su visais „X Faktoriaus“ dalyviais, su kuriais sutariu. Netrukus filmuosiu ir pirmos iškritusios dalyvės Justės pedirbinį. Gal ką nors naujo ir su Monika sugalvosim. Kai yra galimybės – nesunku ir padaryti“, – tikino Paulius.

TAIP PAT SKAITYKITE: „X Faktoriuje“ įsiplieskė meilė: šou lyderė Monika Pundziūtė ir Paulius Jonikas tapo pora

Asmeninio albumo nuotr./Paulius Jonikas ir Monika Pundziūtė
Asmeninio albumo nuotr./Paulius Jonikas ir Monika Pundziūtė

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis