Aktoriaus Paulo Walkerio gyvybę nusinešusios avarijos versija: „Porsche GT“ galėjo turėti gamybinį broką

Aiškėja, kad tragiškai pasibaigusią avariją, kurios metu žuvo aktorius Paulas Walkeris ir profesionalus lenktynininkas Rogeris Rodas, galėjo sukelti ne per didelis greitis, o gamybinis „Porsche GT“ brokas, skelbia TMZ.
Paulo Walkerio gerbėjai atsisveikina su aktoriumi jo žūties vietoje
Paulo Walkerio gerbėjai atsisveikina su aktoriumi jo žūties vietoje / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Šaltiniai iš automobilių parduotuvės „Always Evolving“ (ji priklausė Rogeriui Rodui ir Paului Walkeriui) sakė, kad įvykio vietoje buvo matyti akivaizdžių ženklų, jog avariją sukėlė kažkoks vairo mechanizmo gedimas, dėl kurio ėmė tekėti vairo stiprintuvo skystis – jo buvo matyti dar prieš stabdymo žymes ant asfalto. Tai, kad automobilio priekis taip greitai ir smarkiai užsiliepsnojo, verčia manyti, kad ši teorija yra gana reali – kitomis aplinkybėms pirma būtų pradėjęs degti variklis, kuris yra „Porsche GT“ gale. Be to, jeigu vairuotojas būtų praradęs automobilio kontrolę, stabdymo žymės vingiuotų, o šiuo atveju žymės buvo tiesios, tai reiškia, kad vairas greičiausiai buvo nevaldomas.

Parduotuvės darbuotojai tvirtina, kad „Porsche GT“ (automobilis priklausė parduotuvei) niekada nebuvo modifikuotas ir su šiuo automobiliu važinėjama buvo itin retai, taigi labai tikėtina, jog automobilis turėjo gamybinį defektą. Darbuotojai taip pat tvirtina, kad absurdiška manyti, jog automobilį vairavęs Rogeris Rodas nesuvaldė dideliu greičiu važiuojančios mašinos (tokia pirminė avarijos versija), nes jis buvo aukščiausios klasės vairuotojas.

Parduotuvės „Always Evolving“ teritorijoje šeštadienį vyko labdaringas renginys, kurio metu aktorius Paulas Walkeris norėjo surinkti pinigų nuo taifūno Filipinuose nukentėjusiems žmonėms.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis