Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Angelina Jolie ir Bradas Pittas pristato rožinį vyną

Holivudo žvaigždės Angelina Jolie ir Bradas Pittas tapo dar vienomis įžymybėmis, užsiėmusiomis vyndaryste, - kitą mėnesį jie pristatys savo pačių rožinį vyną.
Angelina Jolie ir Bradas Pittas (2008 m.)
Angelina Jolie ir Bradas Pittas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Pora, bendradarbiaudama su prancūzų vyno gamintojų Perrinų šeima, sukūrė „Miraval Cotes de Provence“, pavadintą pagal jų valdas Šato Miravalyje Pietų Prancūzijoje, sakė Marcas Perrinas.

Vynas, kuris gaminamas tose didelėse aktorių valdose netoli Brinjolio miesto, kainuos maždaug po 15 eurų už butelį.

A.Jolie ir B.Pittas 500 ha valdas 2008 metais įsigijo už maždaug 40 mln. eurų ir naudojosi jomis kaip vasaros rezidencija. Valdose yra virš 20 ha vynuogynų.

A.Jolie ir B.Pittas tikrai nėra pirmosios žvaigždės, investavusios į vyno gamybą, - jau anksčiau to ėmėsi įvairios garsenybės, pradedant buvusio „Formulės-1“ čempionu Michaeliu Schumacheriu, dainininku Stingu, futbolininku Davidu Beckhamu ir baigiant aktoriumi Gerard'u Depardieu, kino kūrėju Francisu Fordu Coppola, dainininke Madonna.

Tinklalapyje mesvignes.com skelbiama, kad dauguma vynuogynų turinčių įžymybių vyno gamybos procese aktyviai nedalyvauja.

Tačiau A.Jolie ir B.Pittas nori daryti daugiau nei „vien užrašyti savo vardus“ ant butelio, sakė M.Perrinas.

„Jie nori didžiuotis šiuo vynu savo valdose. Jie tikrai ieško meistriškumo, - sakė jis. - Mes esame dvi šeimos dvaro tarnyboje“.

Pasak M.Perrino, jis tikisi, kad pirmaisiais metais rinkoje pasirodys maždaug 150 tūkst. butelių rožinio vyno, o vėliau bus pristatyti ir raudonas bei baltas vynai.

Visi jie bus pardavinėjami pas „gerus vyno krautuvininkus ir geruose restoranuose“, pridūrė jis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos