Anna Wintour į „Met Ball 2012“ nepakvietė Kim Kardashian, nes negali jos pakęsti

Amerikiečių TV žvaigždė Kim Kardashian ne iš tų, kurios praleistų progą pademonstruoti pribloškiančią suknelę, aptemptą ant įspūdingų kūno formų. Todėl Kim (31) gerbėjai turėjo būti gerokai sutrikę, neišvydę savo dievaitės ant raudonojo „Met Ball 2012“ kilimo.
Anna Wintour ir Kim Kardashian
Anna Wintour ir Kim Kardashian / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Kol tokios žvaigždės, kaip Gwyneth Paltrow, Heidi Klum ir Emma Stone, maudėsi fotoaparatų blyksčių ir dėmesio jūroje, Kim rašė „Twitter“ tinkle, kad nekantrauja pamatyti visas Niujorko madas, rašo Dailymail.co.uk.

Kitą dieną po renginio žvaigždė net paskelbė žvaigždžių sąrašą, kurios, jos nuomone, ant raudonojo kilimo atrodė geriausiai.

Visgi, pasak šaltinių, duris į šį kasmetinį mados renginį Kim užvėrė pati amerikietiškojo „Vogue“ redaktorė Anna Wintour.

Rodos, įtakingoji redaktorė nėra realybės šou „Keeping Up With The Kardashians“ žvaigždės gerbėja ir padarė viską, kad Kim į renginį nepatektų jokiais keliais.

„Anna nekenčia Kim. Kodėl ji turėtų būti pakviesta į renginį? Čia atvyksta didžiausios pasaulio žvaigždės ir Kim čia visiškai netinka“, – teigia RadarOnline.com šaltiniai.

Tai, kad Kim nedalyvavo „Met Ball 2012“, buvo netikėta dar ir dėl to, kad jos naujasis vaikinas, atlikėjas Kanye Westas, renginyje pasirodė. Nors reperis yra įtakingas, tačiau net ir tai nepadėjo pakeisti Annos nuomonės dėl naujosios jo draugės.

„Bilietas į šį renginį kainuoja 25 tūkst. JAV dolerių, bet Kim net negali nusipirkti įėjimo, nes Anna tiesiog nenori jos čia matyti. A.Wintour taip pat tik per savo lavoną leis, kad Kim atsidurtų ant „Vogue“ viršelio. Kol Anna valdžioje, niekada nematysite Kim žurnale“, – dar daugiau detalių atskleidė šaltinis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis