„Balenciaga“ nustebino: pristatė brangiausią „šiukšlių maišą“ pasaulyje

Akivaizdu – „Balenciagos“ fantazijai ribų nėra. Mados namai pristatė patį brangiausią pasaulyje „šiukšlių maišą“, kuris, spėjama, bus karščiausia rudens tendencija. Tiesa, norintys tokį kūrinį įsigyti turės pakloti didelę pinigų sumą.
„Balenciaga“ maišas
„Balenciaga“ maišas / „Instagram“, „Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 Mada Balenciaga


Kaip skelbia „New York Post“, „Balenciagos“ pristatyta rankinė, kurią net patys kūrėjai vadina „šiukšlių maišu“, nustebino daugelį. Tiesa, nors šio kūrinio dizainas atrodo itin paprastas, jis pagamintas iš brangių medžiagu. Anot dizainerių, blizgančia virvele surišamas krepšys yra pagamintas iš veršiuko odos ir papuoštas nedideliu logotipu.

„Negalėjau praleisti tokios progos ir nepagaminti paties brangiausio šiukšlių maišo pasaulyje. Juk kas gi nemėgsta mados skandalų?“ – kalbėdamas su „Women's Wear Daily“ juokėsi „Balenciaga“ kūrybos direktorius Demna Gvasalia.

Teigiama, kad šis krepšys gali būti ne tik juodos spalvos – norintieji gali savo įvaizdį papildyti baltos, geltonos ar net mėlynos spalvos „šiukšlių maišu“. Už tokį krepšį mados entuziastams tektų pakloti didelę sumą – 1790 JAV dolerių.

„Instagram“ nuotr./„Balenciaga“ maišas
„Instagram“ nuotr./„Balenciaga“ maišas

Nors nežinia, kiek stileivų užsigeis tokį kūrinį įsigyti, kad jis yra karščiausia rudens sezono tendencija nekyla abejonių. Socialiniame tinkle „Instagram“ vos pasidalijus maišo nuotrauka, ši žaibiškai apskriejo pasaulį.

„Balenciaga“ naujovė sukėlė dviprasmiškas reakcijas – nuo pasipiktinimo iki juoko pliūpsnių. Kai kurie svarstė, ar žinia apie naują mados namų kūrinį nėra tik reklaminis triukas.

„Instagram“ nuotr./„Balenciaga“ maišas
„Instagram“ nuotr./„Balenciaga“ maišas

Tačiau pats Demna Gvasalia tokias abejones veja į šoną. Dizaineris teigia, kad dar pavasarį Paryžiaus mados savaitėje pristatytą kolekciją nulėmė neviltis dėl karo Ukrainoje. Tąkart mados namai „Balenciaga“ kaip niekad jautriai pagerbė nuo karo bėgančius ukrainiečius.

Vyrai ir moterys klupdami žengė per sniegą, nulenkę galvas prieš vėją. Nors ir apsirengę šilčiausiais drabužiais, drebėdami jie nešė visą savo gyvenimą maišuose – toks vaizdas pasitiko „Balenciaga“ kolekcijos pristatymo žiūrovus Paryžiaus mados savaitėje.

AFP/„Scanpix“ nuotr./Demna Gvasalia
AFP/„Scanpix“ nuotr./Demna Gvasalia

Tiesa, nors kolekcijos pristatymo metu nei šaltis, nei sniegas nebuvo tikri, šie nešė jautrią žinutę – palaikymą Ukrainos pabėgėliams. Tai buvo stipri emocija, kurią išvysti ant podiumo yra reta galimybė, rašė „The Guardian“.

Modeliams žengiant podiumu, „Balenciaga“ mados namų kūrybos vadovas, Sakartvelo dizaineris Demna Gvasalia skaitė poemą ukrainiečių kalba.

„Balenciaga“ / „Scanpix“ ir „Instagram“ nuotr.
„Balenciaga“ / „Scanpix“ ir „Instagram“ nuotr.

Pats prieš beveik tris dešimtmečius dėl karo palikęs savo namus Sakartvele, D.Gvasalia neslėpė – Rusijos karas prieš Ukrainą jam sukėlė skausmingus prisiminimus. Jis teigė, kad pats iki šiol jaučiasi kaip amžinas pabėgėlis, tad visa tai ir atsispindi jo šių dienų kūryboje.

„Karas Ukrainoje man priminė skausmingą traumą, kurią savyje nešiojuosi nuo 1993 metų. Tuomet tas pats nutiko ir mano gimtojoje šalyje“, – sakė dizaineris, kuris būdamas 12 metų buvo vienas iš 250 tūkst. sakartveliečių, priverstų bėgti iš savo namų, kai Rusijos finansuojami Abchazijos separatistai užėmė Sakartvelui priklausančias teritorijas.

„Prieš 30 metų buvau prieglaudoje gyvenantis vaikas, bijantis, kad bet kurią akimirką ant galvos gali užgriūti stogas“, – tąkart sakė dizaineris.

Reiškiant palaikymą Ukrainai, mados namų „Balenciaga“ veidu tapusi K.Kardashian kolekcijos pristatymą stebėjo pasipuošusi neįprastai – kūną apsijuosusi „Stop“ juosta, ant kurios buvo matomas mados namų logotipas. Tai buvo viena iš žinučių, raginančių sustabdyti Rusijos agresiją.

Instagram nuotr./Kim Kardashian
Instagram nuotr./Kim Kardashian

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis