Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Beyonce ir Jay-Z tapo pirmąja milijardierių pora muzikos pasaulyje

Nors abu sutuoktiniai Beyonce Knowles (31) ir Jay-Z (43) gali pasigirti sėkminga karjera, manoma, kad netrukus prasidėsiantis Beyonce pasaulinis turas ir bendradarbiavimas su „Pepsi“ bei „H&M“ lėmė tai, kad poros turto vertė peržengė milijardo JAV dolerių ribą, rašo „International Business Times“.
Beyonce Knowles ir Jay-Z
Beyonce Knowles ir Jay-Z / Scanpix nuotr.
Temos: 2 Beyonce Jay-Z

Prognozuojama, kad „The Mrs Carter Show“ Beyonce ir Jay-Z šeimos iždą papildys 116 mln. JAV dolerių (305 mln. litų), o bendradarbiavimas su Švedijos drabužių tinklu pridės dar kelis milijonus prie šių metų uždarbio.

Per savo karjerą Beyonce buvo firmų „L‘Oreal“ ir dizainerio Tommy Hilfigerio mados ženklo reklaminiu veidu, vaidino filmuose „Dreamgirls“, „Cadillac Records“ ir „The Fighting Temptations“, laimėjo 17 „Grammy“ apdovanojimų, pardavė 75 mln. albumų kopijų visame pasaulyje. Neseniai atlikėja prisidėjo prie „Gucci“ organizuojamos kampanijos „Chime for Change“, kuria siekiam atkreipti dėmesį į moterų problemas visame pasaulyje.

Tuo tarpu reperis Jay-Z uždirbo iš „Roc Nation“ ir „40/40“ naktinių klubų, būdamas vienu iš savininkų, taip pat drabužių linijos „Rocawear“, įrašų kampanijos „Def Jam Recording“ ir krepšinio klubo „Brooklyn Nets“ akcijų. Vyras yra ne tik kitų atlikėjų prodiuseris, bet taip pat yra pardavęs daugiau nei 50 mln. savo albumų kopijų visame pasaulyje.

Pora susituokė 2008-aisiais, o praėjusiais metais susilaukė dukters Blue Ivy Carter. Žurnalo „Forbes“ duomenimis, Beyonce ir Jay-Z tapo daugiausiai uždirbančia įžymybių pora 2012 metais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos