Britai uždraudė „lolitišką“ Marco Jacobso kvepalų reklamą su Dakota Fanning

Didžiojoje Britanijoje buvo uždrausta rodyti mados kūrėjo Marco Jacobso kvepalų reklamą, kurioje vaizduojama jauna aktorė Dakota Fanning. Teigiama, kad joje „vaikai verčiami atrodyti seksualiai“.
Dakota Fanning
Dakota Fanning / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Žurnalams skirtoje reklamoje pavadinimu „Oh Lola!“ 17-metė D.Fanning atrodo gerokai jaunesnė. Mergina sėdi ant grindų, o jai tarp kojų kvepalų buteliukas. Kvapą „Oh Lola!“ sukūrė amerikiečių dizaineris M.Jacobsas. Jis tikino pasirinkęs aktorę dėl to, kad ji jam primena „šiuolaikinę Lolitą“. „Lolita“ – garsus rusų autoriaus Vladimiro Nabokovo romanas, kuriame vidutinio amžiaus vyras pamilsta 12-metę. Mergaitę pasakotojas vadina „Lolitos“ vardu.

Lolamarcjacobs.com nuotr./Kvepalų „Oh Lola!“ reklama su aktore Dakota Fanning
Lolamarcjacobs.com nuotr./Kvepalų „Oh Lola!“ reklama su aktore Dakota Fanning

Pasaulinės kompanijos „Coty“ išleistų M.Jacobso kvepalų reklama susilaukė Didžiosios Britanijos reklamos kontrolės pareigūnų kritikos ir buvo uždrausta dėl „seksualinio provokavimo“.

„Pastebėjome, kad modelis laiko kvepalų buteliuką sau tarp kojų. Mūsų nuomone, ta poza yra seksualiai kviečianti ir provokuojanti, ypač turint omeny jos suknelės ilgį. Žinome, kad merginai 17-a, tačiau ji atrodo jaunesnė“, – tikino jie. „Coty“ atstovai pripažino, kad reklama buvo „aštroka“, tačiau neigė, kad stilistiškai norėta parodyti merginą jaunesnę ar pernelyg seksualią.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis