Žurnalams skirtoje reklamoje pavadinimu „Oh Lola!“ 17-metė D.Fanning atrodo gerokai jaunesnė. Mergina sėdi ant grindų, o jai tarp kojų kvepalų buteliukas. Kvapą „Oh Lola!“ sukūrė amerikiečių dizaineris M.Jacobsas. Jis tikino pasirinkęs aktorę dėl to, kad ji jam primena „šiuolaikinę Lolitą“. „Lolita“ – garsus rusų autoriaus Vladimiro Nabokovo romanas, kuriame vidutinio amžiaus vyras pamilsta 12-metę. Mergaitę pasakotojas vadina „Lolitos“ vardu.
Lolamarcjacobs.com nuotr./Kvepalų „Oh Lola!“ reklama su aktore Dakota Fanning |
Pasaulinės kompanijos „Coty“ išleistų M.Jacobso kvepalų reklama susilaukė Didžiosios Britanijos reklamos kontrolės pareigūnų kritikos ir buvo uždrausta dėl „seksualinio provokavimo“.
„Pastebėjome, kad modelis laiko kvepalų buteliuką sau tarp kojų. Mūsų nuomone, ta poza yra seksualiai kviečianti ir provokuojanti, ypač turint omeny jos suknelės ilgį. Žinome, kad merginai 17-a, tačiau ji atrodo jaunesnė“, – tikino jie. „Coty“ atstovai pripažino, kad reklama buvo „aštroka“, tačiau neigė, kad stilistiškai norėta parodyti merginą jaunesnę ar pernelyg seksualią.