Britney Spears kaip kviestinė žvaigždė vaidins populiariame seriale „Nekaltoji Džeinė“

Popprincesė Britney Spears (33 m.) kaip kviestinė žvaigždė pasirodys naujame populiaraus serialo „Nekaltoji Džeinė“ („Jane the Virgin“) sezone.
Britney Spears vaidins seriale „Nekaltoji Džeinė“
Britney Spears ir Gina Rodriguez seriale „Nekaltoji Džeinė“ / „Scanpix“ ir serialo kūrėjų nuotr.
Temos: 1 Britney Spears

Kad Britney Spears vaidins antrajame serialo „Nekaltoji Džeinė“ sezone pranešė jo kūrėja Jennie Snyder Urman.

Popprincesė seriale vaidins pati save – ankstesnėse serijose buvo užsimenama, kad ji yra vieno iš herojų, garsios telenovelių žvaigždės Rogelio De La Vegos, priešė. Tačiau koks konfliktas tarp jų įvyko, žiūrovams iki šiol nebuvo pasakyta.

TAIP PAT SKAITYKITE: Britney Spears maudynėms baseine pasirinko undinėlės kostiumą

Serialo kūrėjų nuotr./Serialas „Nekaltoji Džeinė“
Serialo kūrėjų nuotr./Serialas „Nekaltoji Džeinė“

„Mes be galo džiaugiamės, kad Rogelio priešė – Britney Spears – sutiko pasirodyti serialo „Nekaltoji Džeinė“ penktoje antro sezono serijoje, – sakė serialo kūrėja. – Iš Rogelio pusės sužinoję apie seną karą tarp jų, nekantraujame išgirsti panelės Spears versiją, kuri, manome, bus visai kitokia.“

TAIP PAT SKAITYKITE: Britney Spears tėvas jos finansais rūpinsis visą likusį gyvenimą

Vos pernai pradėtas rodyti serialas „Nekaltoji Džeinė“ sulaukė stulbinamos sėkmės, o pagrindinė jo aktorė Gina Rodriguez (31 m.) už šį vaidmenį jau pelnė „Auksinį gaublį“ kaip geriausia komiško serialo aktorė. Tai pirmas toks rimtas apdovanojimas televizijos kanalo „The CW“, kuris garsėja fantastiniais ir jaunimui skirtais serialais, rodomam serialui.

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Gina Rodriguez
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Pagrindinė serialo „Nekaltoji Džeinė“ aktorė Gina Rodriguez pelnė „Auksinį gaublį“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis