Buvusi princo Harry mylimoji Cressida Bonas tapo mados namų „Mulberry“ reklaminiu veidu

Gražuolė britų aukštuomenės narė Cressida Bonas (25 m.) princesės statusą išmainė į karjerą pramogų versle: pranešama, kad buvusi princo Harry mergina tapo naujuoju mados namų „Mulberry“ reklaminiu veidu, o kino teatrus netrukus pasieks keli filmai su ja.
Cressida Bonas
Cressida Bonas / „Scanpix“/„Sipa USA“ nuotr.
Temos: 1 Princas Harry

Britų prekės ženklas „Mulberry“ savo reklaminėms kampanijoms dažnai pasirenka vadinamąsias „it“ merginas, pavyzdžiui, Alexą Chung ar Carą Delevingne, tad Cressidos Bonas pasirinkimas atrodo gana logiškas.

Cressida Bonas, kuri su princu Harry išsiskyrė pernai balandį, sparčiai įsilieja ir į pramogų pasaulio atstovų gretas. Holivude prasidėjus apdovanojimų sezonui, ji tapo geidžiama garsenybių vakarėlių viešnia.

Šiais metais Cressidą Bonas bus galima išvysti ne tik „Mulberry“ reklamose, bet ir kine: šiemet bus pristatytas filmas „Tulip Fever“, kuriame Cressida Bonas vaidino kartu su dviejų „Oskarų“ laureatu Christophu Waltzu.

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Princas Harry ir Cressida Bonas
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Princas Harry ir Cressida Bonas

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų