Žinoma, gana komiškai iš 52-ejų aktoriaus lūpų nuskambėtų kultinė kompanijos frazė „nes aš to verta“, bet, akivaizdu, kad toks žingsnis – produkcijos gerbėjų rato platinimas.
Išplatintame vaizdo klipe, kuriame užfiksuota, kas vyko už kadro kuriant naująją reklamą, pabrėžiama, kad vyrai turi būti lepinami. Tad naujasis „L’Oréal Paris“ vyrams skirtų gaminių veidas H.Laurie mėgaujasi jam daromu manikiūru. Tiesa, šmaikštusis aktorius nepraranda progos pajuokauti. Jis prisistato kolega, škotų širdžiu ėdiku, 41-erių Gerardu Butleriu.
H.Laurie taip pat retoriškai pasvarsto apie kompanijos šūkį ir aiškina, jog kiekvienas nori būti ko nors vertas. Kiek surimtėjęs aktorius pripažįsta, kad džiaugiasi gavęs naują darbą. „Man glosto širdį, kad buvau tinkamas tam, kad reklamuočiau grožio idėjas. Tai – naujas aš“, – sako jis.
Populiariame seriale „Daktaras Hausas“ pagrindinį vaidmenį atliekantis H.Laurie prisijungė prie kitų garsių „L’Oreal“ veidų būrio. Šią kompaniją reklamuoja dainininkės Beyonce ir Gwen Stefani, aktorė Rachel Weisz.