Dar viena žinoma moteris pasipuošė garsiuoju „Tiffany“ deimantu. Kas ji?

Naujai prabangių papuošalų bendrovės „Tiffany & Co“ reklaminei kampanijai „About Love“ geresnių veidų rasti tikriausiai nebuvo galima. Įsikūnyti į legendinę aktorę Audrey Hepburn ir pasipuošti vienu garsiausiu deimantu buvo pasiūlyta ne kam kitam, o atlikėjai Beyonce (39). Kompaniją jai palaikė ir mylimasis Jay-Z (51), rašo Dailymail.co.uk.
Lady Gaga, Audrey Hepburn, Gal Gadot
Lady Gaga, Audrey Hepburn, Gal Gadot / Vida Press nuotr.

Visame pasaulyje populiari dainininkė Beyonce, apsivilkusi juodą suknelę peršviečiamo audinio rankovėmis ir pozuodama šalia sutuoktinio, virto ne ką mažiau žinoma romantinės komedijos „Pusryčiai pas Tifanį“ personaže Holi Golaitli.

Kaip ir 7-to dešimtmečio kino ikona nuotraukose, skirtose filmo reklamai, taip ir Beyonce pasipuošė dar ir prabangiu papuošalu – net 128,54 karatų „Tiffany“ deimantu.

Vida Press nuotr./Audrey Hepburn segi vėrinį su „Tiffany“ deimantu (1961 m.)
Vida Press nuotr./Audrey Hepburn segi vėrinį su „Tiffany“ deimantu (1961 m.)

Atlikėja taip pat tapo vos penktąja moterimi, turėjusia galimybę segėti šį brangakmenį ir pirmąja, kuri su juo įsiamžino reklaminėje kampanijoje.

„Meilė – tai deimantas, kurį puošia papuošalai ir menas“, – apie kampaniją „People“ sakė garsi pora, santuokoje gyvenanti jau 13 metų.

Įspūdingas geltonas deimantas rastas dar 1877 m. Pietų Afrikoje. Kaip jau minėta, juo pasipuošti garbė teko vos penkioms moterims. Neskaitant Beyonce, „Tiffany“ deimantą ant kaklo segėjo Mary Whitehouse, Audrey Hepburn, Lady Gaga ir Gal Gadot.

Pasak „Tiffany & Co“, šio brangakmenio vertė yra ne ką mažiau šokiruojanti, nei pats deimantas – 30 mln. dolerių.

Pirmoji šiuo brangakmeniu, jį pavertus vėrinio dalimi, pasipuošė Mary Whitehouse 1957 m. „Tiffany Feather“ pokyliui Rod Ailende. Vėliau jis atsidūrė ant aktorės Audrey Hepburn kaklo, jai pozuojant nuotraukoms filmo „Pusryčiai pas Tifanį“ reklamai.

2019 m. deimantas debiutavo ant „Oskarų“ raudonojo kilimo drauge su atlikėja Lady Gaga, o Gal Gadot su juo įsiamžino filme „Death On The Nile“, kuris pasirodys 2022 m.

Nepaisant to, kad šis deimantas nufotografuotas buvo ne kartą, jo debiutas su atlikėjais Beyonce ir Jay-Z – išskirtinis. Pirmą kartą 30 mln. dolerių vertės brangakmenio atvaizdas buvo naudojamas reklaminei kampanijai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų