M.Stuart išgarsėjo socialiniuose tinkluose – ji aktyviai naudoja „Facebook“ ir „Instagram“. Čia mergina pasakoja apie savo santykį su visuomene, be to, fiksuoja ir demonstruoja kūno pokyčius – per trumpą laiką ji žymiai padailino figūrą atsikratydama nemažai antsvorio.
Dėl aktyvios veiklos internete M.Stuart neliko nepastebėta. Pirmieji išgražėjusią ir unikalią merginą pastebėjo prekės ženklo „everMaya“ atstovai. Jie drįso australei pasiūlyti netikėtą sutartį – pakvietė tapti kompanijos veidu.
„Labai džiaugiamės galėdami dirbti su tokia talentinga mergina kaip Madeline – drauge kurti savo naują nacionalinę kampaniją. Mūsų įmonei rūpi suteikti galimybes tiems, kam dažnu atveju kliudo įvairūs barjerai“, – paaiškino „everMaya“ prezidentas Damianas Graybelle.
Tokį pat žingsnį žengė ir įmonė „Manifesta“. „Tikimės padrąsinti žmones plėsti savo grožio ir sveikatos sampratas. Norime, kad jie suprastų, kad kiekvienas savyje turi kai ką vertingo nepaisant jų sveikatos būklės, išvaizdos, svorio“, – tikino įmonės vadovė Rachel Blumenfeld.
Pati M.Stuart džiaugiasi sulaukusi tokio pripažinimo ir tikina, kad buvimas modeliu jai – būdas išreikšti save, mat kartais tai padaryti žodžiais yra sunku.
Tai ne pirmas kartas, kada modeliu tampa Dauno sindromą turintis žmogus. Pirmoji tai padarė „Amerikietiškos siaubo istorijos“ aktorė Jamie Brewer – Niujorko mados savaitėje ji žengė podiumu.