Dirbtinio intelekto galimybės šokiruoja – „Meta“ nusipirko teisę į pasaulio garsenybių atvaizdus

Šiuo metu pasaulį vis labiau stebina dirbtinio intelekto (DI) galimybės. Dabar socialinio tinklo „Instagram“ vartotojai gali rasti net kelias anketas su, rodos, jų pažįstamais garsenybių veidais, tačiau valdomais korporacijos „Meta“. Viena iš jų – Bilie vardu pristatoma DI sukurta asmenybė, kuri yra it iš akies traukta Kendall Jenner.
Snoop Dog, Kendall Jenner, Paris Hilton
Kendall Jenner, Paris Hilton ir Snoop Dogg / Socialinių tinklų nuotr.

Paskyroje patalpintas prisistatymo video, kuriame Kendall Jenner teigia esanti Billie ir yra visuomet pasiruošusi pabendrauti su savo gerbėjais. Įdomu tai, kad visi šios Billie sekami asmenys taip pat yra kitų garsenybių DI versijos. Ir ne, tai ne gerbėjų sukurtos anketos.

Įvairios garsenybės, tokios kaip Kendall Jenner, Tomas Brady, Snoop Dog, Paris Hilton, Dixie D’Amelio ir kiti, praleido valandų valandas įrašų studijoje, kurioje iš visų pusių buvo skenuojami jų veidai ir analizuotos kalbos manieros.

Socialinių tinklų nuotr./Snoop Dogg
Socialinių tinklų nuotr./Snoop Dogg

„New York Post“ skelbė, kad vienam iš šių asmenų „Meta“ tinklas, kuriam priklauso „Instagram“, „Facebook“, „WhatsApp“ ir kitos populiarios socialinių medijų platformos, sumokėjo net 5 milijonus JAV dolerių mainais už atvaizdo naudojimą. Kitos gavo nemažiau nei po 1 milijoną dolerių. Tiesa, garsenybės įsipareigojo prie šio projekto prisidėti dvejus metus.

„Meta“ atstovai teigia, kad ateityje šia DI sugeneruota bendravimo funkcija leis pasinaudoti ir daugiau turinio kūrėjų. Tikimasi, kad šios dirbtinio intelekto sugeneruotos asmenybės padės žmonėms atsakant į kasdieniškus gyvenimo klausimus, suteiks idėjų vakarienei ar padės parašyti dainą mylimajai.

Šios DI sukurtos asmenybės ne tik atrodo, bet ir bendrauja taip, lyg tikrieji jų atvaizdų atstovai. Pavyzdžiui, amerikietiško futbolo žvaigždės Tomo Brady sukurtas personažas Bru, išmanys sporto pasaulio peripetijas. O štai Kendall Jenner asmenybė Billie mėgins patarinėti apie santykius, draugystes, seserų ryšį ir kitais su pačia žvaigžde siejamais klausimais.

Tiesa, yra ir keli įdomūs posūkiai – garsiąją „Hiltonų“ viešbučio tinklo paveldėtoją Paris Hilton įkūnijanti dirbtinio intelekto sukurta asmenybė Amber staiga tapo teismo medicinos eksperte. O garsioji „TikTok“ žvaigždė Dixie pristatoma kaip šokėja Coco.

„Meta“ atstovai teigia, jog pastarąją sukūrė tam, kad į „Instagram“ pritrauktų daugiau jaunų vartotojų.

Socialinių tinklų nuotr./Paris Hilton
Socialinių tinklų nuotr./Paris Hilton

„Šios anketos nėra skirtos tik atsakinėti į klausimus. Jos gali padėti žmonėms atsiskleisti ir juos pralinksminti“, – „Connect“ konferencijos metu sakė pats „Facebook“ įkūrėjas Markas Zuckerbergas. Taip pat pridūrė norintis, kad ateityje šie dirbtinio intelekto sukurti personažai į klausimus galės atsakyti ne tik raštu, bet ir balsu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis