Džiaukitės, kol galite: ABBA paskelbė apie galutinį grupės išsiskirstymą

Nepaisant naujų dainų ir, kaip teigiama, muzikos industriją pakeisiančių būsimų gastrolių, ABBA pranešė vėl išsiskirsianti. Šįkart jau visiems laikams.
Grupė ABBA (1977 m.)
Grupė ABBA (1977 m.) / „Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 „ABBA“ Muzika

„Tai viskas“, – interviu „The Guardian“, kuriame kalbėjo apie itin lauktą grupės sugrįžimą, sakė jos narys Benny Andersonas (74).

Atlikėjas pridūrė, kad vėl visai ketveriukei susiburti ir kurti muziką buvo nuostabu, tačiau planų tai daryti toliau ABBA neturi. „Taip jau yra“, – kalbėjo jis.

Universal Music Group nuotr./ABBA
Universal Music Group nuotr./ABBA

Antras muzikantų išsiskirstymas nuo pirmojo 1982-aisiais skiriasi. Šis įvyko draugiškai, bendru visų narių sutarimu (praeitą kartą ketveriukę išardė tarp susituokusių narių įvykusios skyrybos), bet yra galutinis. Benny Anderssonas pabrėžė, kad tada, beveik prieš 40 metų jis žodžių „viskas baigta galutinai“ taip ir neištarė.

„Niekada nesakiau, kad ABBA nebebus, bet dabar – viskas“, – apie galutinį sprendimą pasakojo atlikėjas.

Nors itin mylima švedų ketveriukė skelbia apie pabaigą, jų gerbėjai visame pasaulyje turi dar turi ko laukti. Lapkričio pradžioje planuojama pristatyti ryškiausių 8-to dešimtmečio žvaigždžių albumą po 40 metų pertraukos „Voyage“, kurį sudarys net 10 kūrinių. Taip pat pardavinėjami bilietai į 2022-aisiais prasidėsiančias neįprastas gastroles.

Kodėl neįprastas? Ne grupės keliaus po arenas, o ABBA gerbėjai pas atlikėjus, tiksliau, skaitmenines jų kopijas, kurios įsikurs 3000 žmonių talpinančioje specialiai grupei pastatytoje laikinoje ABBA arenoje Karalienės Elizabeth olimpiniame parke Londone. Prie jau įspūdingu vadinamo švedų šou prisidės ir 10 narių gyvo garso grupė bei net 800 animatorių, rašo Nypost.com.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis