Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

E.Watson neišlenda iš reklamų

Vis dažniau fotografų ir mados pasaulio kūrėjų dėmesį patraukianti aktorė Emma Watson atsiskleidė kaip prabangaus britų prekės ženklo „Burberry“ veidas, o internete pasklido naujosios jos reklamuojamos drabužių linijos nuotraukos.
Emma Watson reklamuoja naują "Burberry" kolekciją.
Emma Watson reklamuoja naują „Burberry“ kolekciją. / Mario Testino/Burberry nuotr

Filmuose apie Harį Poterį išgarsėjusi mergina papuoš šių metų rudens ir žiemos kolekciją. Telegraph.co.uk pabrėžė, kad 19-metė E.Watson puikiai laužo daugelio gerbėjų galvose susidėliojusį jos, kaip moksliukės Hermionos Įkyrėlės iš Hogvardso burtininkų mokyklos, įvaizdį. Kaip prognozuoja britų mados kritikai, jaunoji aktorė ne tik nepaliauja didinti savo milijoninio turto, bet ir gali tapti mados ikona. Ypač vertinamas jos, jau suaugusios, įvaizdis.

„Pasirinkome Emmą šiai kampanijai, nes jau kurį laiką aš šią mielą merginą pažįstu ir ja žaviuosi. Jos žavesys, intelektas bei puikus humoro jausmas visą fotosesiją privertė mus jaustis taip, tarsi ne dirbtume, o būtume iškyloje prie Temzės upės“, sakė „Burberry“ mados namų kūrybos direktorius Christopheris Bailey.

Per fotosesiją E.Watson fotografui Mario Testino pozavo Londone, Vestminsteryje, kuris, anot kompanijos atstovų, yra nuostabi istorinė miesto dalis. Tad ir „Burberry“ su E.Watson priešaky esą atspindi turtingą prekės ženklo istoriją ir modernumą. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų