Filmuose apie Harį Poterį išgarsėjusi mergina papuoš šių metų rudens ir žiemos kolekciją. Telegraph.co.uk pabrėžė, kad 19-metė E.Watson puikiai laužo daugelio gerbėjų galvose susidėliojusį jos, kaip moksliukės Hermionos Įkyrėlės iš Hogvardso burtininkų mokyklos, įvaizdį. Kaip prognozuoja britų mados kritikai, jaunoji aktorė ne tik nepaliauja didinti savo milijoninio turto, bet ir gali tapti mados ikona. Ypač vertinamas jos, jau suaugusios, įvaizdis.
„Pasirinkome Emmą šiai kampanijai, nes jau kurį laiką aš šią mielą merginą pažįstu ir ja žaviuosi. Jos žavesys, intelektas bei puikus humoro jausmas visą fotosesiją privertė mus jaustis taip, tarsi ne dirbtume, o būtume iškyloje prie Temzės upės“, – sakė „Burberry“ mados namų kūrybos direktorius Christopheris Bailey.
Per fotosesiją E.Watson fotografui Mario Testino pozavo Londone, Vestminsteryje, kuris, anot kompanijos atstovų, yra nuostabi istorinė miesto dalis. Tad ir „Burberry“ su E.Watson priešaky esą atspindi turtingą prekės ženklo istoriją ir modernumą.