Filmo „Kapitonas Phillipsas“ žvaigždė Barkhadas Abdi atskleidė turintis finansinių sunkumų

Šių metų „Oskarų“ apdovanojimuose geriausiu antraplaniu aktoriumi už vaidmenį filme „Kapitonas Phillipsas“ („Captain Phillips“) pretendavęs tapti aktorius Barkhadas Abdi atskleidė turintis finansinių sunkumų, praneša „New Yorker“.
Nominantas Barkhadas Abdi
Nominantas Barkhadas Abdi / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Sekmadienį Los Andžele vykusioje „Oskarų“ apdovanojimų ceremonijoje Barkhadas Abdi nusileido Jaredui Leto, kuriam atiteko statulėlė už geriausią antraplanį vaidmenį.

28-erių aktorius už debiutinį vaidmenį filme „Kapitonas Phillipsas“ uždirbo 65 tūkst. JAV dolerių (maždaug 164 tūkst. litų), tačiau šiuos pinigus jis gavo jau prieš dvejus metus ir nuo to laiko nenusifilmavo jokioje kitoje kino juostoje.

Pasibaigus „Kapitono Phillipso“ filmavimui iš Somalio kilęs aktorius pradėjo dirbti savo brolio įsteigtoje mobiliųjų telefonų parduotuvėje Mineapolyje, tačiau šį darbą jis metė, kai prasidėjo filmo reklaminė kampanija, kurios metu jam teko daug keliauti ir pristatinėti filmą.

„Tuomet aš pamaniau, kad kai pasirodys filmas, įvertinimai bus arba geri, arba blogi, tačiau bet kuriuo atveju mobiliųjų telefonų parduotuvėje aš dirbti jau nebegalėjau“, – leidiniui „New Yorker“ savo sprendimą išeiti iš brolio įmonės motyvavo Barkhadas Abdi.

Po „Kapitono Phillipso“ sėkmės ir pelnytos „Oskaro“ nominacijos bei BAFTA apdovanojimo Barkhadas Abdi ėmė gauti pasiūlymų vaidinti naujuose filmuose, taigi dabar buvęs vairuotojas skaito jam siunčiamus scenarijus ir ieško kito jam tiksiančio vaidmenns. Kalbama, kad šiuo metu Barkhadas Abdi derasi dėl praeityje garsaus Pietų Afrikos Respublikos maratonininko Willie Mtolo vaidmens biografinėje juostoje „The Place That Hits The Sun“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis