Filmo „Pelenė“ kūrėjai kaltinami pernelyg suploninę aktorės Lily James liemenį

Netrukus kino teatruose pasirodysianti nauja pasakos apie Pelenę versija jau spėjo sulaukė kritiškų atsiliepimų: internautams užkliuvo tai, kad reklaminėse filmo nuotraukose pagrindinę heroję įkūnijančios aktorės Lily James (25 m.) liemuo atrodo pernelyg lieknas ir nerealistiškas.
Lily James filme „Pelenė“
Lily James filme „Pelenė“ / Kadras iš filmo
Temos: 2 Lily James Pelenė

Kritikams atrodo, kad ir taip lieknos aktorės liemuo buvo dar labiau suplonintas su kompiuterine technika, ir tai, be abejo, sukėlė pasipiktinimo bangą.

„Tai juk nėra normalaus žmogaus liemuo, tiesa?“ – stebėjosi vienas žiūrovas. „Panašu, kad jai buvo pašalinti šonkauliai su dauguma vidinių organų arba tai fotošopas. Nesu tikra, kuris tai atvejis“, – rašė kita internautė. „Pelenė ir jos skaitmeniniu būdu sumažintas mažytis mažutėlis liemuo yra priežastis, dėl ko aš turiu problemų dėl pasitikėjimo savimi“, – konstatavo kita internautė.

Filmo „Pelenė“ plakatas
Filmo „Pelenė“ plakatas

Tačiau filmo režisierius Kennethas Branaghas (54 m.) neigia tokias kalbas ir tikina, kad jokių skaitmeninių triukų nebuvo griebtasi. Anot jo, Lily James liemuo toks plonytis atrodo tik dėl korseto ir suknelės modelio.

„Nebuvo žmogaus, kuris filmuojant tą pokylio sceną nebūtų priėjęs prie jos ir pasakęs: „Dieve mano!“ Aš nuolat jos klausdavau: „Lily, tu juk valgai? Atneškite kas nors jai sriubos!“. Tos suknelės buvo gražiai pasiūtos ir suteikė jai tokias formas, kurios atrodė gana ekstremaliai“, – aiškino režisierius.

Praėjusią savaitę Berlyno kino festivalyje įvyko pasaulinė „Pelenės“ premjera, o plačiajai auditorijai ši juosta bus prieinama jau nuo kovo 13-osios.

VIDEO: Filmo „Pelenė“ anonsas

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis