Fotošopo policija: Serenos Williams gerbėjai užsipuolė jos figūrą patobulinusį žurnalą „People“

Viena geriausių pasaulio tenisininkių amerikietė Serena Williams šiemet buvo įtraukta į žurnalo „People“ gražiausių moterų sąrašą ir buvo giriama už tai, kad formuoja teigiamą požiūrį į ne „manekeniškų“ formų moters kūną. Tačiau „People“ jos nuotrauką vis tiek smarkiai pakoregavo fotošopu, taip pakeisdami išgirtą jos kūną.
Fotošopu patobulinta Serenos Williams nuotrauka „People“ žurnale
Fotošopu patobulinta Serenos Williams nuotrauka „People“ žurnale / „People“ nuotr.

34-erių teniso žvaigždė džiaugiasi „People“ įvertinimu ir savo „Instagram“ paskyroje pasidalijo nuotrauka iš gegužės 2-ąją pasirodysiančio žurnalo numerio, kuriame jos nuotrauka puikuosis greta kitų gražiausių pasaulio moterų.

TAIP PAT SKAITYKITE: Žurnalas „People“ gražiausia pasaulio moterimi paskelbė aktorę Jennifer Aniston

Toje nuotraukoje Serena Williams pozuoja vilkėdama juodą maudymosi kostiumėlį, tačiau jos talija atrodo itin nenatūraliai – akivaizdu, kad ji buvo stipriai paploninta.

Tai tenisininkės gerbėjus itin papiktino, mat pagyrę ją už jos figūrą, „People“ tuoj pat ėmė ir ją „patobulino“.

Po šia Serenos Williams nuotrauka pasipylė šimtai komentarų, kuriuose žmonės nevengė kritikos žurnalui – sportiškos moters figūra atrodė itin nenatūraliai, tarsi lėlės Barbės ar animacinės „Disney“ princesės.

Po to, kai buvo demaskuotas akivaizdus fotošopas, Serena Williams išsitrynė tą nuotrauką ir įsikėlė naują, kurioje jos figūra nėra retušuota (arba bent jau ne taip akivaizdžiai...). Ši nuotraukos versija jos gerbėjams patiko kur kas labiau ir ji sulaukė gausybės komplimentų bei retorinių klausimų, kam iš viso buvo reikalingas fotošopas turint tokius duomenis kaip jos.

@people mag most beautiful 2016 ✊????

A photo posted by Serena Williams (@serenawilliams) on

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis