Kaip pranešė Aceshowbiz.com, iškart po kritikų palankiai sutikto klipo premjeros paaiškėjo, kad dalis vaizdo klipe panaudotų judesių gali būti „pasiskolinti“. „Youtube“ pasirodžiusiame trumpame filmuke, kuriame Beyonce šokis ir A.T.De Keersmaeker judesiai sulyginami, matyti akivaizdus panašumas.
Beyonce kol kas niekaip nereagavo į pasirodžiusias kalbas apie plagiatą. Beje, su atlikėja dirbusi A.Petty anksčiau yra pripažinusi, kad darbą įkvėpė kai kurių Europos kūrėjų darbai. „Parodžiau Beyonce kai kuriuos pavyzdžius ir kai ką išsirinkome. Dauguma jų buvo vokiečių modernaus šokio epizodai“, – anksčiau sakė ji.
Po to, kai Beyonce klipe pasirodė praktiškai identiški judesiai tiems, kuriuos sukūrė A.T.De Keersmaeker, su choreografe susisiekė danų tinklaraštininkai. Ji tikino, kad jos garsios dainininkės atstovas su ja nesusisiekė ir nesitarė dėl kai kurių šokio elementų pasiskolinimo.
„Nieko apie tai nežinojau. Nepykstu, bet tai vadinama plagiatu. Tai – vagystė“, – sakė viena iškiliausių modernaus šokio kūrėjų vadinama A.T.De Keersmaeker.
„Nieko apie tai nežinojau. Nepykstu, bet tai vadinama plagiatu. Tai – vagystė. Jie pasiėmė detales iš mūsų pasirodymų „Achterland“ ir „Rosas danst Rosas“... Manau, tai gana įžūlu“, – sakė viena iškiliausių modernaus šokio menininkių vadinama choreografė. Anot jos, pikčiausia, kad Beyonce komanda nė nemėgino nuslėpti panašumo. „Tai iš tiesų neleistina. Atrodo, kad jie mano galintys taip elgtis, nes šie mano darbai garsūs. Ar jaučiuosi pagerbta? Klausykite, esu mačiusi, kai taip daro mokyklinukai, tai man atrodė kur kas gražiau“, – kritikos žėrė A.T.De Keersmaeker.
Tai ne pirmasis atvejis, kuomet Beyonce kaltinama plagiatu. Praėjusią vasarą teigta, kad ji nusižiūrėjo Italijos popatlikėjos Lorellos Cuccarini pasirodymą, kuomet dainavo „Billboard“ muzikos apdovanojimuose. „Mano vizažistė parodė man Lorellos Cuccarini šou prieš metus ir jis mane labai įkvėpė“, – tuomet panašumus komentavo dainininkė.