Grimes – apie aiškiai reiškiamą pusės metų amžiaus sūnaus nuomonę: berniukui patinka radikalus menas

Atlikėjos Grimes (32 m.) ir verslininko Elono Musko (49 m.) šeimoje auga būsimas meno kritikas. Dainininkė atskleidė, kad jos beveik pusės metų amžiaus sūnus jau reiškia nuomonę įvairiais klausimais, dažniausiai susijusiais su menu. Berniukas taip pat jau prisideda prie mamos kūrybos.
Elonas Muskas, Grimes ir jųdviejų sūnus
Elonas Muskas, Grimes ir jųdviejų sūnus / „Twitter“ nuotr.

„New York Times“ išspausdintame interviu Grimes teigė, jog jos ir mylimojo E.Musko atžala, kaip ir kiti vaikai, nuo pat mažų dienų žino, ką reiškia „turėti skonį“ menui – „kai kurie dalykai jiems patinka, kiti nepatinka. Jie turi tvirtą nuomonę“.

Grimes, kaip rašo „People“, viena tų mamų, kuri savo atžalai nedraudžia žiūrėti televizoriaus, kartais net filmų, pažymėtų N-14 ženklu.

„Su kūdikiu žiūrėjau „Šių dienų apokalipsė. Sugrįžimas“. Jam patinka radikalus menas, – apie pirmagimį X AE A-Xii, kurį sutrumpintai ji vadina X, sakė Grimes. – Jis tikrai domisi ir nemanau, kad problematiška tuo su jais užsiimti.“

Atlikėja, kuri „New York Times“ atskleidė nusprendusi pasivadinti kitu vardu – „c“, aliuzija šviesos greičiui, pridūrė, jog sūnus padėjo sukurti dainą aplikacijai „Endel“.

„Pirmojoje versijoje buvo per daug skambių varpelių, kas pravirkdė ir sukėlė bendrą chaosą“, – apie lopšinę kalbėjo moteris. Kad sukūrė galutinę melodijos versiją Grimes suprato tada, kai jos pasiklausyti leidus sūnui, jis šypsojosi.

15min primena, kad E.Muskas ir Grimes sūnaus susilaukė gegužę. Iš pradžių pora pirmagimį norėjo pavadinti X AE A-12, tačiau vardas neatitiko taisyklių ir reikėjo jį nežymiai pakoreguoti.

DAUGIAU APIE TAI SKAITYKITE ČIA: Elonui Muskui ir Grimes kūdikio vardą vis dėlto teko pakeisti, bet nežymiai

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis