Konkurso metu dažnai girdime palaikymo šūkius ir aplodismentus, kurie paskatina merginas stengtis dar labiau ir pasitikėti savimi. Vis dėlto šių metų „Mis Indija“ konkurso dalyvės sulaukė mažiau palaikymo po to, kai internete ėmė plisti laikraštyje „Times“ paskelbta 30 dalyvių nuotrauka. Kritikos daugiau sulaukė ne pačios merginos, o organizatoriai, kurie jas rinko. Socialiniuose tinkluose galima buvo išvysti komentarų, kad konkurso organizatoriai yra apsėsti šviesios odos spalvos.
Pagrindiniame laikraščio puslapyje rašoma: „Kas bus karūnuota Mis Indija šiais metais?“ Nepaisant to, organizatoriai nesitikėjo tokios reakcijos, nemanė, kad padarys blogą įspūdį.
Socialinio tinklo „Twitter“ vartotojas, išvydęs nuotraukų koliažą, suskubo jį paskelbti internete ir bendrai visų sekėjų paklausti: „Kas blogai su šia nuotrauka?“ Dalis sekėjų net neabejojo, kad beveik visos merginos atrodo vienodai. Jos turi tokius pačius ilgus plaukus, šviesią odą. Net buvo sutrikusių, kurie juokavo, kad gal čia tas pats žmogus.
Grožio konkursai Indijoje nuo 90-tųjų tapo vieni iš populiariausių ir rimčiausių renginių šalyje. Indijoje atsirado daugybė organizacijų, kurios specialiai ruošia ir treniruoja merginas šiems konkursams. Dalis jų konkurse dalyvauja tam, kad galėtų ne tik patekti į „Mis Pasaulis“, tačiau ir tapti garsiomis Bolivudo žvaigždėmis, kaip tai padarė Aishwarya Rai, Sushmita Sen ir Priyanka Chopra.
Tiesa, svarbu paminėti, kad beveik visos „Mis Indija“ laimėtojos turėjo šviesesnę odą. Dėl to konkurso organizatoriai sulaukia dar didesnės kritikos, nes ne vienerius metus buvo bandoma kovoti prieš šiuos stereotipus, kuriuos dažnai buvo galima išvysti reklamose.
Indijoje tapo tendencija į šviesesnę moters odą žvelgti kaip į pranašumą. Netgi anksčiau buvo manoma, kad esant santuokoje geriau turėti šviesią odą. Tokias kalbas dar labiau paskatino reklamos, kurios nuo 70-tųjų reklamavo šviesinančius kremus. Blogiausia tai, kad bėgant metams vis daugiau Bolivudo žvaigždžių ne tik atsirasdavo šių produktų reklamose, bet ir skatino jų pirkimą. Šios reklamos žadėjo turint šviesesnę odą susirasti gerą darbą.
Vėliau kremas dar labiau išpopuliarėjo, o jo vartotojai buvo įsitikinę, kad tai yra kiekvieno žmogaus asmeninis pasirinkimas. Nematė nieko blogo šviesinančiuose kremuose – juk moterys ir lūpas pasidažo raudonai, kad jos būtų ryškesnės ir geriau matomos.
Galiausiai 2014 m. Indijos reklamos standartų taryba (ASCI) paskelbė gairių rinkinį, draudžiantį reklamose vaizduoti tamsesnės odos spalvos žmones kaip „nepatrauklius, nelaimingus, depresuotus ar susirūpinusius“ ir nurodė, kad tai neturėtų lemti nepalankių sąlygų santuokai, darbui ar paaukštinimui.
Vis dėlto šios reklamos ir dabar yra kuriamos. Nors ir stengiamasi kuo mažiau menkinti tamsesnę odos spalvą, tačiau populiarios kino žvaigždės jas ir toliau propaguoja.