Grupės BTS prodiuseris tapo geriausiai apmokamu darbuotoju Pietų Korėjoje

Populiariosios Pietų Korėjos muzikos grupės BTS prodiuseris pirmąjį šių metų pusmetį buvo geriausiai apmokamas darbuotojas šalyje, aplenkęs turtingiausius verslo lyderius, parodė trečiadienį paskelbti duomenys.
Grupė BTS
Grupė BTS / Vida Press nuotr.

Septynių vaikinų grupė pelnė pasaulinį populiarumą, kai jos singlas „Dynamite“ praėjusiais metais pateko į žurnalo „Billboard“ sudaromo geriausių dainų šimtuko pirmąją vietą. BTS tapo pirmąja Pietų Korėjos muzikos grupe, užėmusia šią populiariausių kūrinių sąrašo vietą Jungtinėse Valstijose.

Skaičiuojama, kad grupė generuoja milijardinę naudą Pietų Korėjos ekonomikai, o pernai jų įrašų leidėja HYBE debiutavo rinkos lyderių vertybinių popierių biržoje.

Pagrindinis grupės megahitų, įskaitant „Blood Sweat & Tears“, „DNA“ ir „Idol“, prodiuseris Kang Hyo-wonas sausio –liepos mėnesiais uždirbo daugiau nei 40 mlrd. vonų (maždaug 34,2 mln. JAV dolerių), rodo jo agentūros HYBE ataskaita, pateikta reguliavimo tarnybai.

Tai reiškia, kad 37 metų Kang Hyo-wonas, taip pat žinomas „Pdogg“ vardu, buvo geriausiai apmokamas kotiruojamų Pietų Korėjos bendrovių darbuotojas pirmąjį pusmetį.

Jo atlyginimas siekė apie 38 mln. vonų, tačiau Kang Hyo-wonas taip pat uždirbo 39,9 mlrd. vonų iš akcijų pasirinkimo sandorių, o dar 111 mln. vonų jam buvo išmokėti kaip premija.

Antrą vietą geriausiai apmokamų samdomų darbuotojų sąraše užėmė Pietų Korėjos automobilių milžinės „Hyundai Motor Group“ valdybos garbės pirmininkas Chung Mong-koo.

83 metų Chung Mong-koo uždirbo 30,2 mlrd. vonų, kurių didžiąją dalį sudarė išeitinė kompensacija, kurią sumokėjo automobilių gamintojos padalinys „Hyundai Mobis“.

Du kiti HYBE vadovai – generalinis direktorius Yoon Suk-joonas ir vykdomasis direktorius Kim Shin-gyu – užėmė trečiąją ir ketvirtąją vietas geriausiai apmokamų samdomų darbuotojų sąraše.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis