Harry ir Meghan apie princo Philipo mirtį pranešė policija: skambučių metu jie miegojo

Praėjo daugiau nei mėnesis po princo Philipo mirties, tačiau tik dabar paaiškėjo, kad apie šią žinią princui Harry ir Meghan Markle pranešė policininkai. Taip įvyko dėl JAV ir Jungtinės Karalystės laiko skirtumų – kol buvo bandoma nesėkminga prisiskambinti iš JAV ambasados, pora miegojo.
Meghan Markle ir princas Harry
Meghan Markle ir princas Harry / Vida Press nuotr.

Kaip rašoma mirror.co.uk, princui Harry ir Meghan Markle buvo bandoma kelis kartus prisiskambinti tada, kai Kalifornijoje buvo 3 val. nakties. JAV ambasadai nepavykus su jais susisiekti, buvo iškviesta policija, kuri jų darbuotojams ir pranešė apie princo Philipo mirtį.

Ambasados atstovas paskambino į Santa Barbaros šerifo departamentą ir paklausė, ar kas nors galėtų nuvažiuoti į poros namus ir pranešti jiems žinią apie netektį, rašoma TMZ.

Prie vartų policininkas pasikalbėjo su keliais darbuotojais, kurie nuėjo pasakyti princui Harry, kad reikia skubiai paskambinti į ambasadą.

Nėra aišku, ar pora buvo įjungusi garsą telefonuose.

15min primena, kad Meghan Markle ir princas Harry po žinios apie princo Philipo mirtį savo oficialioje svetainėje atnaujino organizacijos „Archewell“ internetinę svetainę, kurioje pagerbė jo atminimą.

Vida Press nuotr./Sasekso hercogai
Vida Press nuotr./Sasekso hercogai

„Dėkojame už tavo tarnybą... Tavęs labai trūks“, – buvo rašoma svetainėje, kurioje nurodoma, kad šie žodžiai skirti princui Philipui.

Be to, į laidotuves, kurios vyko balandžio 17 d., iš Amerikos atvyko ir princas Harry, šalia kurio ceremonijoje dalyvavo ir kiti karališkosios šeimos nariai. Tiesa, laidotuvėse Meghan Markle nepasirodė, nes dėl nėštumo gydytojas patarė neskristi.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis