Hito „Blurred Lines“ atlikėjas Robinas Thicke'as pasipiršo antro jų vaiko besilaukiančiai mylimajai

Hito „Blurred Lines“ atlikėjas Robinas Thicke'as (41) Kalėdų vakarą sau ir savo mylimajai April Love Geary (24) padarė dar ypatingesnį. Dainininkas pasipiršo šiuo metu paskutinius nėštumo mėnesius skaičiuojančiai išrinktajai.
Robinas Thicke'as ir April Love Geary
Robinas Thicke'as ir April Love Geary / „Instagram“ nuotr.

Pirmadienį vakarieniaujant su draugais ir artimaisiais, Robinas Thicke'as visų akivaizdoje paprašė savo draugės April Love Geary rankos.

„Taip, taip, 1000 kartų taip!“ – pasidalijusi džiugia žinia instagrame rašė būsimoji nuotaka. Beje, čia pat ji paviešino ir vaizdo įrašą, kuriame matyti ant kelio priklaupęs atlikėjas, prašantis už jo tekėti.

View this post on Instagram

YES YES 1000x YES ????????????

A post shared by April Love Geary (@aprillovegeary) on

April Love Geary šiuo metu laukiasi antrojo jųdviejų su Robinu vaiko. Įdomu tai, kad dar vienos atžalos jie lauktis pradėjo tuomet, kai pirmoji dukra Mia buvo vos 6 mėnesių.

Antrasis poros vaikas pasaulį turėtų išvysti kovo mėnesį, praėjus kelioms savaitėms po pirmojo mažosios Mios gimtadienio.

Iš ankstesnės partnerystės Robinas Thicke'as turi dar vieną sūnų, aštuonerių Julianą Fuego.

15min primena, kad Robinas Thicke'as (41 m.) ir April Love Geary susitikinėti pradėjo 2014 metais neilgai trukus po dainininko skyrybų su žmona. Jis su Paula Patton kartu praleido net 22-ejus metus.

„Instagram“ nuotr./Robinas Thicke'as ir April Love Geary su dukra Mia
„Instagram“ nuotr./Robinas Thicke'as ir April Love Geary su dukra Mia
VIDEO: Robin Thicke – „Blurred Lines“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis