Holivudo aktorė Kirsten Dunst laukiasi pirmojo vaiko

Holivudo aktorė Kirsten Dunst (35 m.) ir jos sužadėtinis, taip pat aktorius Jesse'is Plemonsas (29 m.) rengiasi tapti tėvais, praneša žurnalas „Us Weekly“.
Kirsten Dunst ir Jesse'is Plemonsas
Kirsten Dunst ir Jesse'is Plemonsas / Vida Press nuotr.

Apie aktorės nėštumą žurnalui papasakojo vienas šaltinis iš jos aplinkos, tačiau norėjo išlikti anonimu. Pati Kirsten Dunst džiugiomis naujienomis kol kas nesidalina, tačiau pastaraisiais mėnesiais nešioja vien plačius, figūrą maskuojančius drabužius, kas ir paskatino spėliones apie nėštumą.

Kad trokšta tapti mama, aktorė kalbėjo jau keletą metų. Dar 2014-aisiais duodama interviu žurnalui „Red“ sakė, kad tuo metu laukėsi dvi jos geros draugės ir ji pati buvo apsėsta minčių apie kūdikius. Tuo metu jai buvo 32-eji, ir tame interviu aktorė sakė: „Manau, 33-eji yra puikus amžius susilaukti pirmojo vaiko“. Tada ji draugavo su aktoriumi Garrettu Hedlundu, tačiau 2016 metų pavasarį svajonės apie šeimą subyrėjo – pora išsiskyrė.

Tačiau tuoj pat po tų skyrybų aktorė sutiko savo tikrąją gyvenimo meilę – aktorių Jesse'į Plemonsą, su kuriuo susipažino filmuodamasi seriale „Fargo“. Šių metų sausį pora susižadėjo, o dabar pildosi ir Kirsten Dunst svajonės kurti šeimą.

Ir tai – dar ne visos geros naujienos iš aktorės fronto: pavasarį būsimieji tėvai planuoja susituokti Ostine. Aktorė jau išsirinko ir kas kurs jos vestuvinę suknelę – šis darbas bus patikėtas jos geroms bičiulėms, mados namų „Rodarte“ dizainerėms Kate ir Laurai Mulleavy.

AFP/„Scanpix“ nuotr./Kirsten Dunst ir Jesse'is Plemonsas
AFP/„Scanpix“ nuotr./Kirsten Dunst ir Jesse'is Plemonsas

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis