Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Į modelių pasaulį bandžiusi įsiveržti aktorė Jennifer Lawrence buvo lyginama su Gisele Bundchen

Visos pramogų pasaulio žvaigždės pradeda nuo žemiausio laiptelio, kol galiausiai pelno pripažinimą ir šlovę. Pasirodo, kad prieš tapdama aktore Jennifer Lawrence (22) ragavo ir modelio duonos. Vienam fotografui Jennifer net priminė jaunąją Gisele Bundchen, kuri šiuo metu karaliauja mados pasaulio Olimpe. Filmo „Optimisto istorija“ žvaigždė („Silver Linings Playbook“) nusifotografavo pasaulyje gerai žinomo prekinio ženklo „Abercrombie & Fitch“ reklamai, tačiau nuotraukos niekada neišvydo dienos šviesos.
Jennifer Lawrence žinomo prekinio ženklo „Abercrombie & Fitch“ reklamoje
Jennifer Lawrence prekinio ženklo „Abercrombie & Fitch“ reklamoje / Socialinio tinklo „Twitter“ nuotr.

Fotografas dirbo su jauna J.Lawrence, kai ji buvo vos 12-kos ir bandė pradėti modelio karjerą, rašo Vogue.co.uk.

„Pirmą kartą, kai ją fotografavau, man ji priminė Gisele, nes prieš kamerą elgėsi panašiai. Pamaniau: „Iš kur tu atsiradai ir to išmokai?“ Žiūrėjau į ją ir negalėjau patikėti, kaip gerai ji jautėsi prieš kameras. Ji spinduliavo paprastumu“, – kalbėjo fotografas.

Viename interviu aktorė prisiminė „Abercrombie & Fitch“ fotosesiją ir užsiminė apie ją. Jennifer pasakojo, kad tose nuotraukose nei iš tolo neprilygo G.Bundchen. Ji net juokavo, kad per daug įsijautė fotosesijos metu, kad kiti modeliai liko jos nesupratę, o ir nuotraukose ji atrodė nekaip.

„Aš maniau, kad reklama susijusi su futbolu, o juk aš pati jį žaisdavau. Tose nuotraukose aš atrodžiau kaip tikra žaidėja: susitaršiusi, raudonu veidu“, – juokėsi aktorė. Neseniai „Abercrombie & Fitch“ paviešino nuotrauką, kuri iki tol nebuvo publikuota.

Gisele Bundchen
Gisele Bundchen

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos