Ibisoje gyvenančios lietuvės Leonoros istorija sukrečia – klinikinė mirtis ir kodėl atsisakė pusės milijono

„Niekada nepamiršiu, ėjau gatve, šlapdriba, tamsu, šalta, aš verkiu ir bandau įsivaizduoti, save, kaip sakoma pozityviai nuteikti... Sakau: visi milijonieriai, ypač Amerikoje, kažkada miegojo metro, viskas tvarkoje, ir aš išsimiegosiu tam metro“, – apie vieną gyvenimo laikotarpių jau šį pirmadienio vakarą LNK gyvenimo būdo laidoje „Nuo... Iki...“ pasakos asmeninių pokyčių konsultantė Leonora Blekaitytė.
Leonora Blekaitytė
Leonora Blekaitytė / LNK nuotr.
Temos: 2 Verslas Ibisa

Ibisoje 14 metų gyvenančios lietuvės Leonoros Blekaitytės patirčių pakaktų bent kelių žmonių gyvenimams. Tačiau būtent dėl jų ji ne tik atrado gyvenimo dėsnius, padedančius mylėti save ir gyventi pilnatvėje, bet to šiandien moko ir kitus.

Leonorai nebuvo nė 30-ies, kai ji sukūrė sėkmės ir pripažinimo sulaukusią prodiusavimo agentūrą, patyrė klinikinę mirtį konkurentui ją apsvaiginus narkotikais ir skaudžią verslo partnerės išdavystę. Vedama tik nuojautos Leonora atsisakė pusės milijono uždarbio, nors grėsė nakvoti gatvėje... Šiandien ji viena sėkmingiausių asmeninių pokyčių konsultančių bei trenerių, dirbančių su žmonėmis iš viso pasaulio, o gyvena įspūdingoje viloje su mylimuoju, kurį jai išpranašavo išminčius.

Kodėl visus nutikusius nemalonumus šiandien ji vadina ne tik pamokomis, bet ir dovanomis? Ir dėl ko perspėja daugelį šiuolaikinių žmonių?

LNK nuotr./Leonora Blekaitytė
LNK nuotr./Leonora Blekaitytė

„Depresija, perdegimas ir ligos – tai trys pagrindiniai dalykai, kurie aplankys mus, pasibels į duris, ir jeigu pažiūrėsim globaliai, mes gyvename labai sergančioje visuomenėje, labai depresyvioje visuomenėje, labai perdegusioje visuomenėje“, – teigs L. Blekaitytė.

Gyvenimo būdo laida „Nuo... Iki...“ jau šį pirmadienio vakarą, 20 val., tik per LNK.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis