Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Jaunieji Dubajaus turtuoliai giriasi savo turtais: iš pavydo seilę varvina tūkstančiai

Pasaulyje populiarus „Rich Kids“ formatas savo versijų turi daugybėje pasaulio šalių ir didmiesčių, pagal jį kuriami realybės šou, knygos ir gyvenimo būdo tinklaraščiai. Savą „turtingų vaikučių“ versiją turi ir Dubajaus turtuoliai.
Jaunųjų Dubajaus turtuolių gyvenimas
Jaunųjų Dubajaus turtuolių gyvenimas / „Instagram“ nuotr.

Kad Dubajus – vienas prabangiausių pasaulio miestų, niekam ne paslaptis, tad ir nuotraukos, kurios publikuojamos šioje paskyroje, dvelkia išskirtine prabanga.

„Rich Kids of Dubai“ paskyrą instagrame seka 160 tūkst. žmonių, o jos administratorius surenka ir čia perpublikuoja Dubajuje gyvenančių jaunų ir gražių turtuolių nuotraukas, kuriomis jie dalijasi savo asmeninėse paskyrose. Tiesa, kartais „Rich Kids of Dubai“ galima rasti ir ne vien vietinių, bet ir kitų turtuolių, apsilankiusių šiame mieste, nuotraukas.

Tarp vaizdų, kuriais giriasi turtingas Dubajaus jaunimas, yra prabangūs sportiniai automobiliai, privatūs lėktuvai, sraigtasparniai, jachtos ir kiti liukso klasės atributai.

Ką jau kalbėti apie garsiausių dizainerių drabužius ir aksesuarus – nuotraukų su pirkinių maišeliais, kuriuos puošia žinomi logotipai, čia apstu. Beje, pačiame prabangiausiame prekybos centre pasaulyje, kuris kaip tik ir įsikūręs Dubajuje, dirba net specialūs uniformuoti asistentai, kurie nešioja turtuolių pirkinių maišelius, kol šie nardo po parduotuves!

Vienas iš „Rich Kids of Dubai“ herojų net yra ir pats Dubajaus princas Hamdanas bin Mohammedas Al Maktoumas, socialinėje erdvėje prisistatantis tiesiog Fazza vardu.

Kaip atrodo Dubajaus jaunimo kasdienybė, žiūrėkite galerijoje:

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos