2023 06 06

Jei svajojate būti „influenceriu“: jų istorija, šlovės kaina ir kuo čia dėtas Kalėdų Senelis

Pasak 2022-ųjų „HigherVisibility“ apklausos, vienas iš keturių Z kartos jaunuolių Amerikoje norėtų tapti nuomonės formuotoju socialinių tinklų platformose. Respondentai spėjo, kad vidutinis populiarus turinio kūrėjas turėtų uždirbti tarp 75-100 tūkst. dolerių per metus, be to, dar gauna nemokamų produktų ir prekių, tokių kaip garsių prekės ženklų rūbai ir naujausios technologijos.
Kalėdų senelis „Coca-cola“ reklamoje, Kardashian šeima, Lily Langtry
Kalėdų senelis „Coca-cola“ reklamoje, Kardashian šeima, Lily Langtry / Vida Press ir Scanpix nuotr.

Garsiausi ir daugiausiai įtakos turintys žmonės gali gauti iki kelių milijonų dolerių už vieną įrašą. Vienas iš penkių respondentų mestų dabartinį darbą, kad taptų nuomonės formuotoju, tuo tarpu 12 proc. mestų universitetą, jei gautų galimybę susikurti karjerą socialiniuose tinkluose. 16 proc. susimokėtų už galimybę tapti nuomonės formuotojais – tai jie mato kaip gerą investiciją į ateitį ir potencialią karjerą. Visgi, kokia yra socialinių tinklų šlovės kaina?

Ar Kalėdų Senelis buvo pirmasis žinomas nuomonės formuotojas?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis