Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2023 06 06

Jei svajojate būti „influenceriu“: jų istorija, šlovės kaina ir kuo čia dėtas Kalėdų Senelis

Pasak 2022-ųjų „HigherVisibility“ apklausos, vienas iš keturių Z kartos jaunuolių Amerikoje norėtų tapti nuomonės formuotoju socialinių tinklų platformose. Respondentai spėjo, kad vidutinis populiarus turinio kūrėjas turėtų uždirbti tarp 75-100 tūkst. dolerių per metus, be to, dar gauna nemokamų produktų ir prekių, tokių kaip garsių prekės ženklų rūbai ir naujausios technologijos.
Kalėdų senelis „Coca-cola“ reklamoje, Kardashian šeima, Lily Langtry
Kalėdų senelis „Coca-cola“ reklamoje, Kardashian šeima, Lily Langtry / Vida Press ir Scanpix nuotr.

Garsiausi ir daugiausiai įtakos turintys žmonės gali gauti iki kelių milijonų dolerių už vieną įrašą. Vienas iš penkių respondentų mestų dabartinį darbą, kad taptų nuomonės formuotoju, tuo tarpu 12 proc. mestų universitetą, jei gautų galimybę susikurti karjerą socialiniuose tinkluose. 16 proc. susimokėtų už galimybę tapti nuomonės formuotojais – tai jie mato kaip gerą investiciją į ateitį ir potencialią karjerą. Visgi, kokia yra socialinių tinklų šlovės kaina?

Ar Kalėdų Senelis buvo pirmasis žinomas nuomonės formuotojas?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų