Garsiausi ir daugiausiai įtakos turintys žmonės gali gauti iki kelių milijonų dolerių už vieną įrašą. Vienas iš penkių respondentų mestų dabartinį darbą, kad taptų nuomonės formuotoju, tuo tarpu 12 proc. mestų universitetą, jei gautų galimybę susikurti karjerą socialiniuose tinkluose. 16 proc. susimokėtų už galimybę tapti nuomonės formuotojais – tai jie mato kaip gerą investiciją į ateitį ir potencialią karjerą. Visgi, kokia yra socialinių tinklų šlovės kaina?
2023 06 06
Jei svajojate būti „influenceriu“: jų istorija, šlovės kaina ir kuo čia dėtas Kalėdų Senelis
Pasak 2022-ųjų „HigherVisibility“ apklausos, vienas iš keturių Z kartos jaunuolių Amerikoje norėtų tapti nuomonės formuotoju socialinių tinklų platformose. Respondentai spėjo, kad vidutinis populiarus turinio kūrėjas turėtų uždirbti tarp 75-100 tūkst. dolerių per metus, be to, dar gauna nemokamų produktų ir prekių, tokių kaip garsių prekės ženklų rūbai ir naujausios technologijos.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą