„John Lewis“ kalėdinė reklama apie monstrą po lova pavergė britus: ar ašarą išspausite ir jūs?

Penktadienį pristatyta laukiamiausią kalėdinė reklama – milijonai žmonių kasmet su nekantrumu laukia, kokią jaudinančią istoriją pristatys „John Lewis“ prekybos centras.
„John Lewis“ kalėdinė reklama
„John Lewis“ kalėdinė reklama / Video kadras
Temos: 2 Kalėdos Reklama

Ir šįkart laukusieji liko nenuvilti – reklama apie berniuko ir po jo lova gyvenančio monstro draugystę iki ašarų sujaudino britus ir it virusas plinta po socialinius tinklus.

Šią reklamą kūrė 2005 metais „Oskaru“ už filmui „Jausmų galia“ („Eternal Sunshine of the Spotless Mind“) sukurtą scenarijų apdovanotas prancūzų režisierius Michelis Gondry.

Kiek daugiau nei dvi minutes trunkančioje reklamoje skamba britų grupės „Elbow“ perdainuotas „The Beatles“ hitas „Golden Slumbers“.

Sukurti šią reklamą kainavo 7 mln. svarų sterlingų, o joje atgyja „John Lewis“ parduodamas pliušinis monstras Moz, kainuojantis 20 svarų. Reklamoje taip pat panaudoti drabužiai, puodeliai, vaikiškos knygelės, žaislai ir kitos prekės, kurias galima įsigyti „John Lewis“ prekybos centre.

Kviečiame pažiūrėti šią reklamą:

VIDEO: Laukiamiausia metų kalėdinė reklama: naktiniai pasimatymai su monstru

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis