Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Justinas Bieberis mylimąją mėgsta lepinti staigmenomis

Garsenybių gyvenimą sekantis tinklalapis Tmz.com išsiaiškino, kokius pasimatymus mylimajai rengia jaunasis širdžių ėdikas Justinas Bieberis.
Justinas Bieberis ir Selena Gomez
Justinas Bieberis ir Selena Gomez / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

17-metis dainininkas savo 19-metei merginai Selenai Gomez padarė staigmeną surengdamas intymią vakarienę ir filmo peržiūrą. Įdomu tai, kad pasimatymas vyko didžiulėje Los Andželo arenoje „Staples Center“, kur vyksta sporto varžybos ir didelio masto pramoginiai renginiai.

Kaip pavyko sužinoti Tmz.com žurnalistams, romantišką savaitgalį pora pradėjo dainininkės Demi Lovato koncerte, kuris vyko Los Andželo „Nokios“ teatre. Po šio šou J.Bieberis tepasakė S.Gomez „sek paskui mane“. Jis mylimąją nusivedė požeminiu tuneliu, jungiančiu koncertų salę ir didžiąją areną.

Jiems užėjus į 20 tūkst. žmonių talpinančią salę šviesos buvo prigesintos, o centre stovėjo staliukas dviem, žinoma, apšviestas žvakių šviesa. Paskanavę makaronų ir kepsnių iš vieno prabangių Los Andželo restoranų, jaunieji įsimylėjėliai žiūrėjo filmą. Pagal J.Bieberio sumanymą didžiajame arenos ekrane buvo rodomas romantiškasis „Titanikas“.

Teigiama, kad tokios staigmenos idėja J.Bieberiui kilo pažiūrėjus 2002-ųjų filmą „Mr.Deeds“, kuriame Adamo Sandlerio herojus nustebina Winonos Ryder heroję surengdamas pasimatymą „Madison Square Garden“ arenoje.

Beje, vakarienei su S.Gomez jaunajam dainininkui neteko pakloti tūkstančių – „Staples Center“ arena jam buvo išnuomota nemokamai už tai, kad net tris kartus J.Bieberis čia rengė koncertus, per kuriuos salė buvo sausakimša.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos