2022 12 12

Ką sužinojome iš „Netflix“ serialo apie Harry ir Meghan: svarbiausi faktai – vienoje vietoje

Gruodžio 8 dieną pasirodęs „Netflix“ serialas „Harry ir Meghan“ buvo vienas laukiamiausių metų televizijos šou – labiau žiniasklaidos įvykis nei dokumentika.
Meghan Markle, princas Harry, Doria Ragland, princesė Diana
Meghan Markle, princas Harry, Doria Ragland, princesė Diana / „Scanpix“ nuotr.

Serialas pradedamas žinute ekrane, kurioje pabrėžiamas jo autentiškumas: „Tai yra Harry ir Meghan istorija iš pirmų lūpų, papasakota naudojant dar niekur nematytus asmeninius archyvus.“ Karališkosios šeimos nariai „atsisakė komentuoti“, priduriama, nors pirmuose trijuose epizoduose rodomi Harry ir Meghan artimi žmonės, įskaitant Meghan motiną.

„Scanpix“ nuotr./Meghan Markle, princas Harry
„Scanpix“ nuotr./Meghan Markle, princas Harry

Nepaisant to, kad dokumentika buvo filmuota dar prieš karalienės Elžbietos II mirtį rugsėjį, ji pasirodo jau įvykus pokyčiams karališkojoje šeimoje – kitų metų gegužę planuojama karūnuoti karalių Karolį III, Harry tėvą.

Pateikiame pagrindinius aspektus iš pirmųjų trijų epizodų, kuriuose gilinamasi į poros skundus dėl Jungtinės Karalystės žiniasklaidos, atskleidžiamos detalės apie pašlijusius Meghan santykius su giminaičiais ir teigiama, kad kai kurie karališkosios šeimos nariai į žiniasklaidos priekabiavimą žiūrėjo kaip į „perėjimo ritualą“ (ceremonija, kai pasikeičia statusas visuomenėje – red. past.).

Stop kadras/Princas Harry ir Meghan Markle
Stop kadras/Princas Harry ir Meghan Markle

Harry karas su žiniasklaida tęsiasi

Pirmajame epizode pasakojama apie tai, kaip Harry ir Meghan įsimylėjo, tačiau ne tik. Taip pat kritikuojama Jungtinės Karalystės žiniasklaida.

Harry sakė, kad paparacai visada darė įtaką jo gyvenimui. Nors iš ankstyvosios vaikystės jis mažai prisimena savo motiną, princesę Dianą, jis teigė, kad „dauguma mano prisiminimų yra apie tai, kaip mane persekioja paparacai. Retos būdavo atostogos, kai kas nors su fotoaparatu neiššoka iš krūmo ar pan.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis