Reklamų nuotraukas rasite čia.
Rinkodaros kampanijos reklamose tyčiojamasi iš R.Murdocho, jo sūnaus Jameso ir buvusios „NOTW“ redaktorės Rebekos Brooks.
„Blush-Berlin“ įmonė ir jos reklamos agentūra „Glow Berlin“ sukūrė pasityčiojančią reklamą, kuri kviečia R.Murdochą ir jo sūnų „pažvelgti į mažąsias jų paslaptis“. Reklamos kūrėjai nė kiek nepasidrovėjo panaudoti vardus iš telefoninių įsilaužimų skandalo, nukopijuoti senąjį „NOTW“ logotipą ir netgi pasikviesti manekenę, savo išvaizda primenančią pačią Rebeką Brooks.
Kol kas nėra jokių žinių, ką apie šią reklamą mano pats R.Murdochas, tačiau nei kiek neabejojama, kad žiniasklaidos magnato tai tikrai nepradžiugins.
Na, ir keletas žodžių pabaigai: visada vilkėkite švarius apatinius ir stenkitės gyventi padoriai, kad netaptumėte pašiepiančių apatinio trikotažo reklamų taikiniu.