Paskutinį kartą didžiausia už sportinius batelius sumokėta suma buvo 615 tūkst. JAV dolerių (510 tūkst. eurų) – tiek buvo paklota už NBA legendos Michaelo Jordano bendrovės „Nike“ batus „Air Jordan 1“ 2020 metų rugpjūčio mėnesį įvykusiame „Christie's“ aukcione.
„Šis pardavimas yra didžiausia viešai registruota kaina, kada nors sumokėta už sportinius batus, – sakoma „Sotheby's“ pranešime. – Pardavimo kaina taip pat pirmą kartą viršija 1 mln. JAV dolerių už sportbačių porą.“
„Yeezy“ prekės ženklo juodos spalvos sportbačius su auliukais K.Westas avėjo per 2008 metų „Grammy“ apdovanojimų ceremoniją atlikdamas savo kūrinius „Hey Mama“ ir „Stronger“.
Sportiniai batai, sukurti K.Westui bendradarbiaujant su „Nike“, buvo batelių pirmasis modelis, vėliau pagal jį sukurti bateliai prekyboje pasirodė tik 2009 metų balandį.
Parduodamą eksponatą įsigijo RARES – investicijų į sportinius batelius rinka, leidžianti vartotojams investuoti į retas sportinės avalynės poras.
Investuotojai gali įsigyti batelių poros akcijų – visai kaip investuotojai, perkantys bendrovių akcijas.
RARES taip pat įsigijo „Air Jordan 1“ porą, perpirkusi juos iš privataus sportinių batelių kolekcininko Ryano Chango.
Brahmas Wachteris, „Sotheby's“ gatvės aprangos ir naujų kolekcionuojamų eksponatų padalinio vadovas, sakė, kad tokia kaina „byloja apie Kanye, kaip vieno įtakingiausių mūsų laikų drabužių ir sportinių batelių dizainerių, palikimo svarbą, kad jo sukurta „Yeezy“ franšizė tapo pramonės titanu“.
Bendrovė „Nike“ iki K.Westo savo modelius vadino tik garsių sportininkų vardais.
Po 2009 metais pagaminto riboto skaičius „Air Yeezy 1“ modelių 2012 metais pasirodė „Air Yeezy 2“.
Daugumos „Air Yeezy 1“ batelių kaina siekė 2 000–4 000 JAV dolerių, priklausomai nuo modelio.
Baigęs bendradarbiavimą su „NIke“ K.Westas pradėjo bendradarbiauti sporto prekių gamybos milžine „Adidas“ ir sukūrė savo vardo sportinės avalynės ir aksesuarų kolekciją.
Sportbačiai „Yeezy“ 2020 metais atnešė beveik 1,7 mlrd. JAV dolerių pajamų, skelbia naujienų agentūra „Bloomberg“.